حقیقتی در رابطه با بلاک چین
ترجمه شده

حقیقتی در رابطه با بلاک چین

عنوان فارسی مقاله: حقیقتی در رابطه با بلاک چین
عنوان انگلیسی مقاله: The truth about blockchain
رشته های تحصیلی مرتبط: اقتصاد و مهندسی کامپیوتر
گرایش های تحصیلی مرتبط: امنیت اطلاعات و برنامه ریزی سیستم های اقتصادی
صفحات مقاله انگلیسی: 11
صفحات مقاله فارسی: 16
نوع ارائه مقاله: ژورنال
نوع مقاله: ISI
ترجمه شده از: انگلیسی به فارسی
فرمت مقاله انگلیسی: PDF
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
فرمت ترجمه فارسی: ورد و pdf
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
مقاله بیس: خیر
مدل مفهومی: ندارد
کد محصول: 10128
پرسشنامه: ندارد
متغیر: ندارد
ترجمه شدن متون داخل تصاویر و جداول: بله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
نمونه ترجمه فارسی مقاله

قرارداد ها، تراکنش ها و ثبت گزارش آن ها، ساختار های تعریف کننده ی سیستم های اقتصادی، قانونی و سیاسی ما هستند. آن ها از دارایی های ما محافظت کرده و مرز های سازمانی را مشخص میکنند. آن ها نهاد ها را شکل داده و رخداد های روزانه را تایید می کنند. آن ها بر تراکنش های بین ملت ها، سازمان ها، جوامع و افراد حاکم هستند. آن ها فعالیت های مدیریتی و اجتماعی را کنترل می کنند.  اما هنوز ای ابزار بسیار مهم و بروکراسی های ایجاد شده برای مدیریت این کار ها، نتوانسته اند مطابق با تغییرات دیجیتال اقتصاد، پیش بروند. آن ها مانند یک یک راه بندان ترافیکی ساعت شلوغی هستند که یک ماشین فرمول 1 بسیار سریع را گیر انداخته اند. در دنیای دیجیتال ، روش هایی که ما کنترل مدیریتی را اجرا کرده  و آن را حفظ می کنیم، باید تغییر کند.

بلاک چین می تواند این مشکل را حل کند. این تکنولوژی در که قلب تپنده ی بیت کوین و دیگر ارز های مجازی است، یک دفتر کل باز و توزیع شده می باشد که می تواند تراکنش های بین دو طرف را به صورت موثر و به روشی قابل اعتبار سنجی و ثابت، ثبت کند. این دفتر کل همچنین می تواند به صورتی برنامه ریزی شود که بعضی از تراکنش ها را به صورت خودکار انجام دهد ( قسمت « بلاک چین چگونه کار می کند» را مطالعه کنید).

با بلاک چین ما می توانیم دنیایی را تصور کنیم که در آن قرار داد ها به صورت نظام های دیجیتال شکل گرفته و در دیتابیس های مشترک و شفاف ذخیره سازی می شوند که در این دیتابیس ها، نسبت به حذف، دستکاری  و یا اصلاح نیز در امان هستند. در دنیا تمام توافق نامه ها، تمام روند ها، تمام وظایف و تمام پرداختی ها یک گزارش دیجیتال و یک امضا خواهد داشت که قابل شناسایی، اعتبار سنجی، ذخیره سازی و اشتراک گذاری می باشد. واسط هایی مانند وکیل ها، کارگزار ها و بانکدار ها  دیگر ضروری نیستند. افراد، سازمان ها، ماشین ها و الگوریتم ها خیلی آزادانه می توانند با یک دیگر تراکنش و تعامل داشته باشند بدون این که کوچکترین مشکلی ایجاد شود. این یکی از پتانسیل های بسیار عالی بلاک چین می باشد.

در واقع، همه شنیده اند که بلاک چین می تواند انقلابی را در تجارت ایجاد کند و شرکت ها و اقتصاد را دوباره تعریف کند. با وجود این که ما هم به دلیل این پتانسیل ها برای این تکنولوژی اشتیاق داریم، نگران تفریط در آن هم هستیم.  فقط موضوعات امنیتی نیستند که باعث نگرانی ما می شوند ( مانند رخداد سال 2014 از نظر کاهش تبادل های بیت کوین و هک دیگران). تجربه ی ما در مطالعه ی ابتکار عمل های فنی به ما می گیرد که اگر قرار باشد انقلابی به واسطه ی بلاک چین ایجاد شود، بسیاری از موانع – مانند فنی، دولتی، سازمانی و یا حتی اجتماعی- باید از بین بروند. بدون درک این موانع احتمالی، بی گدار به آب زدن در رابطه با این تکنولوژی کاملا اشتباه خواهد بود.

ترجمه فارسی فهرست مطالب

الگوهای استفاده از این تکنولوژی

معماری جدید

یک قالب کاری برای استفاده از بلاک چین

تکنولوژی های جدید چگونه تاثیر خودشان را ایجاد می کنند

محلی شدن

بلاک چین چگونه کار می کند

1. دیتابیس های توزیع شده

2. انتقال نفر به نفر

3. شفافیت بدون مجعولیت

4. غیر بازگشت پذیر بودن گزارش ها

5. منطق محاسباتی

حرکت به سوی سرمایه گذاری بر روی بلاک چین

محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت pdf
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش، بدون آرم سایت ای ترجمه
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت pdf، بدون آرم سایت ای ترجمه
قیمت محصول: ۲۶,۱۰۰ تومان
خرید محصول