چگونه تصاویر سه بعدی محصولات را در اینترنت ارتقاء می دهند؟
ترجمه شده

چگونه تصاویر سه بعدی محصولات را در اینترنت ارتقاء می دهند؟

عنوان فارسی مقاله: چگونه تصاویر سه بعدی محصولات را در اینترنت ارتقاء می دهند؟
عنوان انگلیسی مقاله: How do 3-dimensional images promote products on the Internet?
مجله/کنفرانس: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
رشته های تحصیلی مرتبط: مدیریت
گرایش های تحصیلی مرتبط: بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات
کلمات کلیدی فارسی: تجربیات مجازی سه بعدی، مدل ذهنی، محرک زنده، نوع محصول، نیاز به لمس
کلمات کلیدی انگلیسی: 3D virtual experience - Mental model - Vivid imagery - Product type - Need for touch
نوع نگارش مقاله: مقاله پژوهشی (Research Article)
نمایه: scopus - master journals - JCR
شناسه دیجیتال (DOI): https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2014.04.026
دانشگاه: گروه تبلیغات و روابط عمومی، دانشگاه دونگوک-سئول، کره جنوبی
ناشر: الزویر - Elsevier
نوع ارائه مقاله: ژورنال
نوع مقاله: ISI
سال انتشار مقاله: 2014
ایمپکت فاکتور: 5.352 در سال 2019
شاخص H_index: 158 در سال 2020
شاخص SJR: 1.684 در سال 2019
شناسه ISSN: 0148-2963
شاخص Quartile (چارک): Q1 در سال 2019
صفحات مقاله انگلیسی: 7
صفحات ترجمه فارسی: 22 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
فرمت مقاله انگلیسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه فارسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
ترجمه شده از: انگلیسی به فارسی
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
آیا این مقاله بیس است: بله
آیا این مقاله مدل مفهومی دارد: دارد
آیا این مقاله پرسشنامه دارد: ندارد
آیا این مقاله متغیر دارد: ندارد
آیا منابع داخل متن درج یا ترجمه شده است: خیر
آیا توضیحات زیر تصاویر و جداول ترجمه شده است: بله
آیا متون داخل تصاویر و جداول ترجمه شده است: خیر
کد محصول: 10590
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
ترجمه فارسی فهرست مطالب

چکیده


مقدمه


پس زمینه های نظری وفرضیه


تجربه مجازی سه بعدی - توسعه مدلهای ذهنی


وضوح (پویایی) تصویر سازی ذهنی


رابطه بین مدل های ذهنی و تصورات عینی


اثرات قانع کننده تجربه مجازی و تصویر سازی ذهنی


اصلاح نقش نوع محصول و نیاز برای لمس


روش


طراحی پژوهش و موضوعات


آزمون مقدماتی برای انتخاب محصولات


طراحی محرک ، روش و اعمال بررسی


اندازه گیری


نتایج


مباحثه             


اثرات تعدیل کننده نوع سایت ، محصول و نیاز به لمس بر روی تاثیر گذاری تبلیغات   


رابطه بین تصویر سازی ذهنی پویا(زنده) و تاثیرات تبلیغات


شرایط و پیشنهادات برای مطالعه آینده 

فهرست انگلیسی مطالب

Abstract


Introduction


Theoretical background and hypotheses


3D virtual experience — Development of mental models


Vividness of mental imagery


Relationship between mental models and vividness of imagery


Persuasive effects of virtual experience and mental imagery


Moderating role of product type and need for touch


Method


Research design and subjects


Pretest for the choice of products


Stimuli design, manipulation check, and procedure


Measurement


Results


Discussion


The moderating effects of site type, product, and NFT on advertising effectiveness


The relationship between vivid mental imagery and advertising effectiveness


Limitations and suggestions for future study

نمونه ترجمه فارسی مقاله

چکیده


این مطالعه به بررسی تبلیغات مجازی سه بعدی و اثرات آن بر محیط خرید آنلاین می پردازد. این بررسی وضوح تصویر سازی ذهنی به عنوان یک رابط ، و نیاز مشتری برای لمس و نوع کالا را به عنوان تاثیر گذار نشان می دهد. یک مطالعه با 207 شرکت کننده و دو نوع محصول ، یک ساعت و یک ژاکت آنرا نشان می دهد که به طور کلی تاثیر گذاری تبلیغات سه بعدی از تبلیغات دو بعدی موثر تر است. به نظر می رسد که وضوح تصویر سازی ذهنی به واسطه تاثیرات دو بعدی در مقابل سه بعدی به صورت مستقیمی بر نگرش و نیت تاثیر گذار است. همانطور که انتظار می رود فرمت های سه بعدی و دو بعدی تفاوت تاثیر گذاریشان در کالاهای هندسی بیشتر از کالا های مواد اولیه است. تنها عاملی که بر روی قصد به بازدید مجدد مشتریان NFT تاثبر میگذارد ، تعامل با نوع سایت و محصولات است. برای ساعت تبلیغات سه بعدی برای هر دو مشتری دائم و غیر دائم NFT متقاعد کنندگی بیشتری داشت . برای ژاکت تبلیغات سه بعدی تاثیرات قوی تری بر روی مشتریان غیر دائم داشت اما این تفاوت با مشتریان دائم NFT در مطالعه ای که انجام شد ، چشمگیر نبود.


مقدمه


تصاویر سه بعدی (3D) به شدت بر تجربه های مجازی که به صورت تجربه حالت های روانشناسی مشتری در هنگام تعامل با تصاویر سه بعدی کالا در کامپیوتر یا یک محیط واسطه میباشد تاثیر می گذارند. تجربیات مجازی سه بعدی آغاز تصویر سازی ذهنی است که اثرات مثبت تبلیغات وب می باشد. تعامل با کالا از طریق بینایی پیامی را تولید می کند که متقاعد کننده تر از به کارگیری حواسی مانند بویایی ، لامسه و چشیدن برای تصویر سازی ذهنی است. به تصویر کشیدن یک کالا به صورتی که بیشتر در واقعیت رایج است باعث بهبود در نیت خرید آن می شود : یک تجربه آنرا نشان می دهد زمانی که یک لیوان با دسته ای در سمت راست تصویر سازی شده بود تصویر سازی های ذهنی بیشتری به همراه داشته و آنقدر که برای بینندگان راست دست به عنوان یک سازگاری جذب کننده بوده است برای چپ دستان یک ناسازگاری به شمار نیامده است.


شرایط و پیشنهادات برای مطالعه آینده


این مطالعه فقط از دو محصول برای آزمایش استفاه کرد . تلاش بیشتر نیاز مند جایگذاری نتایج به دست آمده با استفاده از دیگر انواع محصولات از قبیل کالاهای بادوام در مقابل کالاهای راحت تر ، محصولات با درگیری بالا در مقابل با درگیری کم ، محصولات مفید در مقابل لذت بخش ، یا محصولات خدماتی است. علاوه بر نیاز مصرف کنندگان برای لمس ، پژوهش طراحی شده می تواند شامل خصوصیت های دیگری از کاربران از قبیل مدل پردازش اطلاعات اکتشافی در مقابل تحلیلی ، و مشارکت ذاتی یا موقعیتی، چونکه مردم مختلف می توانند در مورد یک جنس پاسخ های مختلفی بدهند. تحقیق آینده باید متغیر های بیشتری که بر مدل ذهنی و تصویر پردازی محصول تاثیر دارند را برای فهمیدن بهتر پاسخهای مصرف کنندگان به شبیه سازی تجربی محصولات در محیط مجازی به کار گیرد از قبیل ، طول وعمق کیفیت احساس ، تعامل ، و جهت گیری گرایش مردم .

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract


The study investigates 3D virtual advertising as it affects the online shopping environment. It examines the vividness of mental imagery as a mediator, and consumers' need for touch and product type as moderators of the effects. An experiment conducted with 207 study participants and two product types, a watch and a jacket, indicates overall that 3D advertising outperforms 2D advertising in effectiveness. The vividness of mental imagery appears to directly influence attitudes and intentions by mediating the effects of 2D versus 3D. As expected, the 3D and 2D formats consistently differed more in their effects for geometric products than for material products. Consumers' NFT affected only intentions to revisit, interacting with product type and site type. For the watch product, 3D advertising is more persuasive for both high and low NFT consumers. Comparatively, for the jacket product, 3D strongly impacts low-NFT consumers only, but has no significant difference for high-NFT study participants.


Introduction


Three-dimensional (3D) images strongly affect virtual experiences (Debbabi, Daassi, & Bail, 2010; Kahrimanovic, Tiest, & Kappers, 2011; Li, Daugherty, & Biocca, 2002; Mollen & Wilson, 2010); that is, psychological states that consumers experience when they interact with 3D product images in computer-mediated environments (Li, Daugherty, & Biocca, 2001). 3D virtual experiences initiate visual mental imagery that positively impacts web advertising (Coyle & Thorson, 2001; Li et al., 2002). Object interactivity makes the message more persuasive by using sensory input such as sight to generate vivid mental images of sensory modalities such as touch, taste, and smell (Schlosser, 2003). Depicting a product more visually vivid can cause mental simulation that enhances purchase intentions: an experiment showed that when a mug was pictured with the handle on the right, it offered more mental simulation and generated higher purchase intention for right-handed viewers as a match than for left-handed viewers as a mismatch (Elder & Krishna, 2012).


Limitations and suggestions for future study


The study used only two products for the experiment. More effort is required to replicate the findings using other product types such as durables versus convenience goods, high-involvement versus lowinvolvement products, hedonic versus utilitarian products, or service products. In addition to consumers' need for touch, research design can include other user characteristics such as heuristic versus analytical information processing styles, and intrinsic or situational involvement, because different people can respond differently to the same material. Future research should employ more variables that may possibly affect the building of mental models and product imagery, such as the breadth and depth of sensory modality, interactivity, and people's immersion tendencies, to better understand consumers' responses to simulated product experiences in virtual environments.

محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت pdf
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش، بدون آرم سایت ای ترجمه
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت pdf، بدون آرم سایت ای ترجمه
قیمت محصول: ۲۹,۶۰۰ تومان
خرید محصول
  • اشتراک گذاری در

دیدگاه خود را بنویسید:

تاکنون دیدگاهی برای این نوشته ارسال نشده است

چگونه تصاویر سه بعدی محصولات را در اینترنت ارتقاء می دهند؟
مشاهده خریدهای قبلی
نوشته های مرتبط
مقالات جدید
پیوندها