دانلود مقاله نحوه کار با تجزیه الکترومایوگرافی در کلاس های عملی فیزیولوژی ورزشی و بیومکانیک
ترجمه شده

دانلود مقاله نحوه کار با تجزیه الکترومایوگرافی در کلاس های عملی فیزیولوژی ورزشی و بیومکانیک

عنوان فارسی مقاله: نحوه کار با تجزیه الکترومایوگرافی در کلاس های عملی فیزیولوژی ورزشی و بیومکانیک
عنوان انگلیسی مقاله: How to Work with Electromyography Decomposition in Practical Classes of Exercise Physiology and Biomechanics
مجله/کنفرانس: زندگی - Life
رشته های تحصیلی مرتبط: تربیت بدنی - مهندسی پزشکی
گرایش های تحصیلی مرتبط: بیومکانیک - فیزیولوژی ورزشی - رفتار حرکتی - بیومکانیک ورزشی
کلمات کلیدی فارسی: EMG - ماهیچه- فعال سازی عصبی عضلانی – خستگی - واحدهای حرکتی
کلمات کلیدی انگلیسی: EMG - muscle - neuromuscular activation - fatigue - motor units
نوع نگارش مقاله: آموزش (Tutorial)
نمایه: Scopus - Master Journals List - JCR - DOAJ - PubMed Central
شناسه دیجیتال (DOI): https://doi.org/10.3390/life12040483
نویسندگان: Jose I. Priego-Quesada - Márcio F. Goethel - Klaus Magno Becker - Ricardo J. Fernandes
دانشگاه: گروه تحقیقاتی بیومکانیک ورزشی، گروه تربیت بدنی و ورزش، دانشگاه والنسیا، اسپانیا
صفحات مقاله انگلیسی: 10
صفحات مقاله فارسی: 15
ناشر: ام دی پی آی - MDPI
نوع ارائه مقاله: ژورنال
نوع مقاله: ISI
سال انتشار مقاله: 2022
ایمپکت فاکتور: 3.132 در سال 2021
شاخص H_index: 40 در سال 2022
شاخص SJR: 0.588 در سال 2021
شناسه ISSN: 2075-1729
شاخص Quartile (چارک): Q3 در سال 2021
فرمت مقاله انگلیسی: PDF
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
فرمت ترجمه فارسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
فرمول و علائم در ترجمه: ندارد
مقاله بیس: خیر
مدل مفهومی: ندارد
کد محصول: 12926
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
پرسشنامه: ندارد
متغیر: ندارد
فرضیه: ندارد
درج شدن منابع داخل متن در ترجمه: به صورت عدد درج شده است
ترجمه شدن توضیحات زیر تصاویر و جداول: بله
ترجمه شدن متون داخل تصاویر و جداول: بله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
ضمیمه: ندارد
پاورقی: ندارد
نمونه ترجمه فارسی مقاله

چکیده 

     مفاهیم مربوط به بکارگیری واحد حرکتی ، مفاهیم مهم یادگیری در کلاس‌های فیزیولوژی ورزش و بیومکانیک هستند که معمولا به صورت نظری آموزش داده می‌شوند. در چند سال اخیر پیشرفت‌های زیادی در تجزیه الکترومایوگرافی سطحی رخ داده‌است که یادگیری مطالب نظری را به روش تجربی امکان پذیر می‌سازد. در این مقاله آموزشی ، ما تجزیه جنبه‌های روش‌شناختی الکترومیوگرافی سطحی و مثال‌هایی برای آموزش مفاهیم بکارگیری واحدهای حرکتی در درس‌های عملی فیزیولوژی ورزش و بیومکانیک را شرح داده‌ایم. این کار با هدف تسهیل فیزیولوژی و بیومکانیک دانشگاهی برای معرفی این تکنیک در کلاس‌های عملی انجام شده‌است.

1 مقدمه

     مفاهیم مربوط به بکارگیری واحد حرکتی ، مفاهیم مهم یادگیری در کلاس‌های فیزیولوژی ورزشی و بیومکانیک هستند که معمولا به صورت نظری یا از طریق برنامه‌های کاربردی نرم‌افزار شبیه‌سازی آموزش داده می‌شوند [۱ - ۳]‏. این راه‌حل‌های آموزشی معمولا به دلیل سادگی لجستیکی و طبیعت غیر تهاجمی آن‌ها (‏در مقایسه با درس‌های عملی که چند دهه پیش با مدل‌های حیوانی انجام شد) ‏انجام می‌شوند [۴، ۵]‏. با این حال در چند سال اخیر ، پیشرفت‌های زیادی در تجزیه الکترومایوگرافی سطحی (‏D - SEMG) ‏رخ داده‌است که به یادگیری محتوای نظری به روش تجربی اجازه می‌دهد. اگرچه دسترسی متمایز به این فن‌آوری یک محدودیت عمده است ، دانش و آموزش دانشگاهیان مسئول برای آن کلاس‌های عملی نیز ممکن است یک مانع باشد [۶]‏. با این حال این تکنیک از طریق دانشگاه‌های سراسر جهان نیز در حال گسترش است ، همانطور که شکل ۱ افزایش زیاد مقالات منتشر شده در سال‌های اخیر با استفاده از این تکنیک و یک نقشه جهانی از محل این نشریات را نشان می‌دهد. در این مقاله ما جنبه‌های روش‌شناختی تجزیه الکترومایوگرافی سطحی و مثال‌هایی را برای آموزش مفاهیم بکارگیری واحد حرکتی در درس‌های عملی فیزیولوژی ورزش و بیومکانیک تشریح کرده‌ایم.

5 جمع‌بندی

     تجزیه الکترومایوگرافی سطحی یک روش عالی برای توصیف مفاهیم بکارگیری واحدهای حرکتی موتور در یک درس تجربی می‌باشد. اگر چه مهم است که یک متخصص برای استفاده از آن در زمینه تحقیق باشیم ، دستنوشته حاضر برخی از پیشنهادها عملی و گرافیکی را ارائه می‌دهد. اینها به طور مستقیم از طریق نرم‌افزارهای تجاری در دسترس هستند و می‌توانند در فیزیولوژی ورزش و یا درس‌های عملی بیومکانیک اجرا شوند. این پیشنهادها می‌تواند دانشجویان را در زمان یادگیری مفاهیم پیچیده فیزیولوژیکی و بیومکانیکی که در قالب درس نظری سنتی چالش برانگیز هستند ، حمایت کند. علاوه بر این به دانشجویان و مربیان اجازه می‌دهد تا نظریه‌های جدید کارمند یابی واحد حرکتی را به روز رسانی کنند، در مورد مفاهیم بحث کنند و فعالیت‌هایی را برای مقایسه و یا بحث اطلاعات از ادبیات تخصصی پیشنهاد دهند. این روش همچنین ممکن است ترجمه دانش از کلاس درس به فعالیت‌های روزانه ، توان‌بخشی و کاربردهای تحقیقاتی را تسهیل کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract

     Concepts about motor unit recruitment are important learning contents in exercise physiology and biomechanics classes that are usually taught theoretically. In the last few years, great advances have occurred in the decomposition of surface electromyography, allowing the learning of theoretical contents in an experimental way. In this tutorial paper, we have described the decomposition of surface electromyography methodological aspects and examples to teach motor unit recruitment concepts in exercise physiology and biomechanics practical lessons. This work has the aim to facilitate physiology and biomechanics academics to introduce this technique in practical classes.

1. Introduction

     Concepts about motor unit recruitment are important learning contents in exercise physiology and biomechanics classes that are usually taught theoretically or through simulation software applications [1–3]. These teaching solutions are usually carried out due to their logistical easiness and non-invasive nature (compared to practical lessons that were carried out a few decades ago with animal models) [4,5]. However, in the last few years, great advances have occurred in the decomposition of surface electromyography (DsEMG), allowing the learning of theoretical contents in an experimental way. Although the discriminated access to this technology is a major limitation, the knowledge and education of the academics responsible for those practical classes might also be an obstacle [6]. However, this technique is also expanding through universities worldwide, as Figure 1 shows the high increase of papers published in recent years using this technique and a world map of the location of these publications. In this paper we have described D-sEMG methodological aspects and examples to teach motor unit recruitment concepts in exercise physiology and biomechanics practical lessons.

5. Conclusions

     The decomposition of surface electromyography is an excellent methodology to describe motor recruitment concepts in an experimental lesson. Although it is important to be an expert for its use in the research field, the current manuscript offers some practical and graphic proposals. These are directly available through commercial software and can be implemented at exercise physiology and/or biomechanics practical lessons. These proposals can support students when learning complex physiological and biomechanical concepts that are challenging in the traditional theoretical course format. Furthermore, it allows students and teachers to update new theories of motor unit recruitment, discuss concepts and propose activities to compare/discuss data from the specialized literature. This methodology might also facilitate the knowledge translation from the classroom to daily exercise, rehabilitation, and research applications.

تصویری از فایل ترجمه

          

(جهت بزرگ نمایی روی عکس کلیک نمایید)

ترجمه فارسی فهرست مطالب

چکیده 

1 مقدمه

2 تاکید بکارگیری واحد حرکتی و ارزیابی آن

3 تجزیه الکترومایوگرافی سطحی و جنبه‌های روش‌شناسی برای درس‌های عملی

4 مثال‌هایی از درس‌های عملی با استفاده از تجزیه الکترومایوگرافی سطحی برای آموزش بکارگیری واحدهای حرکتی "

5 جمع‌بندی

مراجع

فهرست انگلیسی مطالب

Abstract

1. Introduction

2. Basis of Motor Unit Recruitment and Its Assessment

3. Decomposition of Surface Electromyography and Methodological Aspects for Practical Lessons

4. Examples of Practical Lessons Using Decomposition of Surface Electromyography for Teaching Motor Units’ Recruitment

5. Conclusions

References

نسخه پاورپوینت

این محصول شامل پاورپوینت ترجمه نیز می باشد که پس از خرید قابل دانلود می باشد. پاورپوینت این مقاله حاوی 20 اسلاید و 5 فصل است. در صورت نیاز به ارائه مقاله در کنفرانس یا سمینار می توان از این فایل پاورپوینت استفاده کرد. 

نسخه ترجمه خلاصه

در این محصول، به همراه ترجمه کامل متن، یک فایل ورد ترجمه خلاصه نیز ارائه شده است. متن فارسی این مقاله در 7 صفحه (1400 کلمه) خلاصه شده و در داخل بسته قرار گرفته است.

نسخه پاراگراف به پاراگراف

علاوه بر ترجمه مقاله، یک فایل ورد نیز به این محصول اضافه شده است که در آن متن به صورت یک پاراگراف انگلیسی و یک پاراگراف فارسی درج شده است که باعث می شود به راحتی قادر به تشخیص ترجمه هر بخش از مقاله و مطالعه آن باشید. این فایل برای یادگیری و مطالعه همزمان متن انگلیسی و فارسی بسیار مفید می باشد.

اصطلاحات تخصصی

بخش مهم دیگری از این محصول لغت نامه یا اصطلاحات تخصصی می باشد که در آن تعداد 21 عبارت و اصطلاح تخصصی استفاده شده در این مقاله در یک فایل اکسل جمع آوری شده است. در این فایل اصطلاحات انگلیسی (تک کلمه ای یا چند کلمه ای) در یک ستون و ترجمه آنها در ستون دیگر درج شده است که در صورت نیاز می توان به راحتی از این عبارات استفاده کرد.

محتوای این محصول:
محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت pdf
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf بدون آرم سایت ای ترجمه
- پاورپوینت فارسی با فرمت pptx
- خلاصه فارسی با فرمت ورد (word)
- متن پاراگراف به پاراگراف انگلیسی و فارسی با فرمت ورد (word)
- اصطلاحات تخصصی با فرمت اکسل
قیمت محصول: ۵۸,۸۰۰ تومان
خرید محصول