دانلود مقاله یادگیری ماشین و آموزش پری مدیکال
ترجمه شده

دانلود مقاله یادگیری ماشین و آموزش پری مدیکال

عنوان فارسی مقاله: یادگیری ماشین و آموزش پری مدیکال
عنوان انگلیسی مقاله: Machine learning and pre-medical education
مجله/کنفرانس: هوش مصنوعی در پزشکی - Artificial Intelligence In Medicine
رشته های تحصیلی مرتبط: مهندسی کامپیوتر
گرایش های تحصیلی مرتبط: هوش مصنوعی - مهندسی الگوریتم ها و محاسبات
کلمات کلیدی فارسی: یادگیری ماشین - آموزش - متخصصان پزشکی - پری مدیکال (پیش پزشکی) - تحصیلات دانشگاهی
کلمات کلیدی انگلیسی: Machine learning - Education - Medical professionals - Pre-medical - Postsecondary education
نوع نگارش مقاله: مقاله پژوهشی (Research Article)
شناسه دیجیتال (DOI): https://doi.org/10.1016/j.artmed.2022.102313
نویسندگان: Vijaya B. Kolachalama
دانشگاه: گروه پزشکی، دانشکده پزشکی دانشگاه بوستون، ایالات متحده آمریکا
صفحات مقاله انگلیسی: 3
صفحات مقاله فارسی: 9
ناشر: الزویر - Elsevier
نوع ارائه مقاله: ژورنال
نوع مقاله: ISI
ایمپکت فاکتور: 8.301 در سال 2021
شاخص H_index: 93 در سال 2022
شاخص SJR: 1.497 در سال 2021
ترجمه شده از: انگلیسی به فارسی
شناسه ISSN: 0933-3657
شاخص Quartile (چارک): Q1 در سال 2021
فرمت مقاله انگلیسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
فرمت ترجمه فارسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
فرمول و علائم در ترجمه: ندارد
مقاله بیس: خیر
مدل مفهومی: ندارد
کد محصول: 13005
پرسشنامه: ندارد
متغیر: ندارد
فرضیه: ندارد
درج شدن منابع داخل متن در ترجمه: به صورت عدد درج شده است
ترجمه شدن توضیحات زیر تصاویر و جداول: خیر
ترجمه شدن متون داخل تصاویر و جداول: خیر
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
ضمیمه: ندارد
پاورقی: ندارد
نمونه ترجمه فارسی مقاله

چکیده

     فن آوریهای مبتنی بر یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (AI) به طور قابل توجهی به رویه های مختلف مدیریت  پزشکی و مراقبت کمک می کنند. این احتمال وجود دارد که نسل بعدی متخصصان مراقبت های بهداشتی با مجموعه ای از نوآوری های تحت پشتیبانی هوش مصنوعی مواجه شوند و ممکن است در طی مدت تصدی حرفه ای خود وقت کافی برای یادگیری در مورد چارچوب های یادگیری ماشین که هدایت این سیستم ها را بر عهده دارند نداشته باشند. آموزش پزشکان و ارائه دهندگان مراقبت علاقمند با دوره های پایه مناسب در خصوص یادگیری ماشین به عنوان بخشی از تحصیلات دانشگاهی، احتمالاً آنها را در آینده به پزشکان و ارائه دهندگان مراقبت پیشرفته ای تبدیل خواهد کرد. 

1. مقدمه

     مسیر طولانی برای پزشک شدن در کشورهایی مانند ایالات متحده، حداقل از دوره لیسانس/ تحصیلات دانشگاهی یا حتی دبیرستان شروع می شود. اکثر دانشکده‌های پزشکی یک مسیر آموزشی (معروف به پیش‌پزشکی یا پری مدیکال) را توصیه می‌کنند که شامل گذراندن دوره‌های متمرکز بر رشته های علمی زیست‌شناسی، فیزیک، شیمی، شیمی آلی، علوم اعصاب، و علوم رفتاری همراه با واحدهای علوم انسانی است. به این ترتیب، پری مدیکال در اکثر مؤسسات اعطاکننده مدرک لزوما یک رشته اصلی نیست. بلکه یک مسیر آموزشی است که دانشجویان مقطع کارشناسی قبل از ورود به دانشکده پزشکی آن را طی می کنند. همچنین شامل فعالیت‌های توسعه حرفه‌ای و آموزشی، از جمله کار داوطلبانه ترجیحاً مرتبط با مراقبت از بیمار، و همچنین تجربه بالینی و تحقیقاتی و به دنبال آن کاربرد در دانشکده‌های پزشکی است. دانشجویی که مسیر پری مدیکال را طی می کند، در صورت گذراندن برخی از دوره های مورد نیاز، ممکن است یکی از رشته های کارشناسی را انتخاب کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract

     Machine learning and artificial intelligence (AI)-driven technologies are contributing significantly to various facets of medicine and care management. It is likely that the next generation of healthcare professionals will be confronted with a series of innovations that are powered by AI, and they may not have sufficient time during their professional tenure to learn about the underlying machine learning frameworks that are driving these systems. Educating the aspiring clinicians and care providers with the right foundational courses in machine learning as part of postsecondary education will likely transform them as high-tech physicians and care providers of the future.

1. Introduction

     The long path to becoming a physician in countries such as the United States begins at least as early as undergraduate/postsecondary education or even in high school. Most medical schools recommend an educational pathway (known as pre-medicine or pre-med) that includes completion of courses focused on the scientific fields of biology, physics, chemistry, organic chemistry, neuroscience, and behavioral sciences along with courses in humanities. As such, pre-medicine is not necessarily a major in most degree-granting institutions. Rather, it is an educational track that undergraduate students pursue prior to matriculation to a medical school. It also involves educational and professional development activities such as volunteer work preferably related to patient care, as well as clinical and research experience, followed by the application to medical schools. A student on a pre-med track may choose an undergraduate major in any field if certain required courses are completed.

تصویری از فایل ترجمه

     

(جهت بزرگ نمایی روی عکس کلیک نمایید)

ترجمه فارسی فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. اهمیت آموزش یادگیری ماشین

3. مسیر پری مدیکال پنجره ای مناسب را برای آموزش یادگیری ماشینی فراهم می کند

4. توصیه های درسی

5. نتیجه گیری

منابع

فهرست انگلیسی مطالب

Abstract

1. Introduction

2. Importance of machine learning education

3. Pre-medical track provides an opportune window for machine learning education

4. Curricular recommendations

5. Conclusion

References

نسخه پاورپوینت

این محصول شامل پاورپوینت ترجمه نیز می باشد که پس از خرید قابل دانلود می باشد. پاورپوینت این مقاله حاوی 13 اسلاید و 5 فصل است. در صورت نیاز به ارائه مقاله در کنفرانس یا سمینار می توان از این فایل پاورپوینت استفاده کرد. 

نسخه ترجمه خلاصه

در این محصول، به همراه ترجمه کامل متن، یک فایل ورد ترجمه خلاصه نیز ارائه شده است. متن فارسی این مقاله در 3 صفحه (1000 کلمه) خلاصه شده و در داخل بسته قرار گرفته است.

نسخه پاراگراف به پاراگراف

علاوه بر ترجمه مقاله، یک فایل ورد نیز به این محصول اضافه شده است که در آن متن به صورت یک پاراگراف انگلیسی و یک پاراگراف فارسی درج شده است که باعث می شود به راحتی قادر به تشخیص ترجمه هر بخش از مقاله و مطالعه آن باشید. این فایل برای یادگیری و مطالعه همزمان متن انگلیسی و فارسی بسیار مفید می باشد.

اصطلاحات تخصصی

بخش مهم دیگری از این محصول لغت نامه یا اصطلاحات تخصصی می باشد که در آن تعداد 20 عبارت و اصطلاح تخصصی استفاده شده در این مقاله در یک فایل اکسل جمع آوری شده است. در این فایل اصطلاحات انگلیسی (تک کلمه ای یا چند کلمه ای) در یک ستون و ترجمه آنها در ستون دیگر درج شده است که در صورت نیاز می توان به راحتی از این عبارات استفاده کرد.

محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf بدون آرم سایت ای ترجمه
- پاورپوینت فارسی با فرمت pptx
- خلاصه فارسی با فرمت ورد (word)
- متن پاراگراف به پاراگراف انگلیسی و فارسی با فرمت ورد (word)
- اصطلاحات تخصصی با فرمت اکسل
قیمت محصول: ۵۶,۸۰۰ تومان
خرید محصول