دانلود مقاله دستگاه پیش بینی و هشداردهنده افتادن مبتنی بر اینترنت اشیاء
ترجمه شده

دانلود مقاله دستگاه پیش بینی و هشداردهنده افتادن مبتنی بر اینترنت اشیاء

عنوان فارسی مقاله: دستگاه پیش بینی و هشداردهنده افتادن مبتنی بر اینترنت اشیاء
عنوان انگلیسی مقاله: Internet of Things based Fall Prediction and Alerting Device
مجله/کنفرانس: کنفرانس بین المللی ارتباطات، محاسبات و اینترنت اشیا - International Conference on Communication, Computing and Internet of Things
رشته های تحصیلی مرتبط: مهندسی پزشکی - مهندسی فناوری اطلاعات - فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های تحصیلی مرتبط: اینترنت و شبکه های گسترده - بیومکانیک - کاربردهای ICT
کلمات کلیدی فارسی: اینترنت اشیاء (IoT) - تشخیص افتادن - ویلچر - رزبری پای - حسگر شتاب سنج و چرخش سنج
کلمات کلیدی انگلیسی: Internet of Things (IoT) - fall detection - wheelchair - Raspberry Pi - accelerometer and gyroscope sensor - threshold
شناسه دیجیتال (DOI): https://doi.org/10.1109/IC3IOT53935.2022.9767905
نویسندگان: Paramasivam. A1 - Bargavi. S - Priyadharshini. R - Subhiksha. M - Vijayalakshmi. S - N. M. Masoodhu Banu
دانشگاه: گروه مهندسی زیست پزشکی
صفحات مقاله انگلیسی: 5
صفحات مقاله فارسی: 11
ناشر: آی تریپل ای - IEEE
نوع ارائه مقاله: کنفرانس
نوع مقاله: ISI
سال انتشار مقاله: 2022
ترجمه شده از: انگلیسی به فارسی
فرمت مقاله انگلیسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
فرمت ترجمه فارسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
فرمول و علائم در ترجمه: ندارد
مقاله بیس: خیر
مدل مفهومی: ندارد
کد محصول: 13055
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
پرسشنامه: ندارد
متغیر: ندارد
فرضیه: ندارد
درج شدن منابع داخل متن در ترجمه: به صورت عدد درج شده است
ترجمه شدن توضیحات زیر تصاویر و جداول: بله
ترجمه شدن متون داخل تصاویر و جداول: بله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
ضمیمه: ندارد
پاورقی: ندارد
نمونه ترجمه فارسی مقاله

چکیده

     بیش تر اوقات افراد کهنسال تنها زندگی می کنند یا به دلایل بسیار، از افراد جوان تر جدا هستند. از آنجا که آنان تنها زندگی می کنند، معمولاً بر زمین می افتند. این زمین خوردن منجر به مسائل گوناگونی مرتبط با سلامت می شود و حتی به مرگ می انجامد. در این مقاله، یک دستگاه پیش بینی و هشداردهنده ی افتادن مبتنی بر اینترنت اشیاء نقش عمده ای در کمک کردن به این افراد کهنسال ایفا می کند، چرا که مراقبت و پرستاری مستمر و پیوسته از آنان دشوار است. افزون بر این، دستگاه پیشنهادی به شکلی طراحی شده است که هرگاه بیمار در آستانه ی افتادن باشد، با حس کردن مقدار مربوط به حسگرهای شتاب سنج و چرخش سنج و مقایسه ی آن ها با مقدار آستانه، زنگ مربوط صدای هشداردهنده ای تولید می کند تا موضوع را به بیمار منتقل کند. همچنین، این دستگاه پس از به زمین افتادن بیمار، پیام های هشداردهنده ای برای سرپرست می فرستد. نتیجه نشان می دهد که پیام به سرپرست بیمار هشدار می دهد و باعث می شود که بیمار کمک را به موقع دریافت کند. بدین ترتیب، مراقبت ویژه تضمین می شود تا از آن افراد مراقبت شود و می توان مانع از رخ دادن مسائل مربوط شد.

مقدمه

     امروزه از آنجا که جمعیت سالمندان رو به افزایش است، آنان در برابر مسائل گوناگونی که عمدتاً پزشکی و سلامتی هستند، آسیب پذیر می شوند. مناطق روستایی همچنان فاقد تجهیزات برای گماردن یک مراقب یا پرستار برای بیماران هستند. این امر بدان معنی است که ممکن است کسی نباشد که به بیمار در هنگام رخ دادن پیشامدی کمک کند. این نوع شرایط منجر به پیچیدگی بیش تر سلامتی خواهد شد اگر آن شخص یک بیمار ویلچرسوار باشد. مشکلات پیش روی بیماری که سالمند است و همچنین از ویلچر استفاده می کند ممکن است در صورت افتادن از روی ویلچر افزایش یابد. زمین افتادن یک بیمار همراه با ویلچر در مقایسه با زمین افتادن بیمار بدون ویلچر ممکن است باعث پیچیدگی بیش تری شود. در هر حالت اگر بیمار از ویلچر بر زمین بیفتد، او نیاز به کمک اضطراری دارد، در غیر این صورت، دراز کشیدن بر روی کف زمین برای مدت زمان طولانی همچنین ممکن است منجر به کم شدن آب بدن، و آسیب به عضله و استخوان ها شود و نیز این امر ممکن است در موارد شدید منجر به مرگ شود [1].

نتیجه گیری

     یکی از چالش های عمده در مراقبت سلامتی برای سالمندان، تشخیص افتادن است. از همین رو، این دستگاه پیش-بینی و هشداردهنده  ی افتادن مبتنی بر اینترنت اشیاء با استفاده از حسگر شتاب سنج و چرخش سنج با رزبری پای طراحی شد. افزون بر این، حسگر حرکات بیمار را رصد می کند و افتادن را حس می کند. مقدار آستانه برای تشخیص افتادن استفاده می شود، هرگاه مقدار حس شده فراتر ار مقدار آستانه باشد، زنگ مبتنی بر رابط رزبری یک صدای هشداردهنده برای آگاهی رسانی به بیمار اعلان می کند. گذشته از این، دکمه ی چُرت (خاموشی موقت) فراهم می شود تا چنانچه افتادن از نوع کاذب باشد، زنگ را غیرفعال کند و اگر نباشد، زنگ به طور خودکار پس از حدود 10 ثانیه متوقف می شود و پیام هشداری از طریق بستر ارتباطی Twilio برای سرپرست بیمار می فرستد. همچنین، این بستر Thingspeak وضعیت افتادن و مکان افتادن را برای مراقب به روزرسانی می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract

     Mostly, the older people are living their own life alone or being separated from their younger ones due to many factors. As they live alone, they tend to fall. This fall leads to various health related problem and even lead to death. In this work, an Internet of Things (IoT) based fall prediction and alerting device plays a major role in helping these older peoples, as it is difficult to look after continuously. Further, the proposed device is designed in a way that whenever the patient is about to fall, the buzzer gives alarming sound by sensing the value from the accelerometer and gyroscope sensor and comparing with the threshold value in order to indicate the patient. Also, the device sends the alerting messages to their guardian once they fell. Result demonstrates that the message alerts the patient guardian and makes the patient to get help in time. By this way, the special care is ensured to take care of those people and can avoid these problems.

INTRODUCTION

    Now-a-days as the population of older people increases, they get vulnerable to different problems mostly medical and health issues. Rural areas still lack in the facility for appointing a caretaker or a nurse for patients. This means there may be no one to help the patient if any accident happens. This kind of situation leads to more complication of health. If the person is a wheelchair ridden patient. The difficulties faced by the patient who is aged and also a wheelchair ridden may increase, if they fall from a wheel chair. A patient’s fall with wheelchair may cause more complication when compared to the patient’s fall without the wheelchair. In any case if the patient had a fall from wheel chair, they need some emergency help. or else, lying on the floor for long period of time may also leads to dehydration of the body, damages in muscle and bones and also this may lead to death in severe cases [1].

CONCLUSION

     The one of the major challenges in healthcare for elder people is fall detection. Hence, this IOT based fall prediction and alerting device have developed using accelerometer and gyroscope sensor with Raspberry pi. Further, the sensor monitors the movement of the patient and senses the fall. The threshold value is used to detect the fall detection, whenever the sensed value exceeds the threshold value and the buzzer interfaced with raspberry pi gives alarming sound to indicate the patient. Further, the snooze button is given in order to deactivate the buzzer in case of any false fall detection and if not, the buzzer automatically stops after some 10 seconds and the message through Twilio communication platform sends alert to the patient’s guardian. Also, the thingspeak platform updates the fall condition and location to the care taker.

تصویری از فایل ترجمه

          

(جهت بزرگ نمایی روی عکس کلیک نمایید)

ترجمه فارسی فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

روش شناسی

1- سامانه ی پیشنهادی

2- Twilio و اینترنت اشیاء

3- بستر اینترنت اشیای Thingspeak

نتایج و بحث

نتیجه گیری

منابع

فهرست انگلیسی مطالب

Abstract

INTRODUCTION

METHODOLOGY

I. Proposed System

II. Twilio and IOT

III. Thingspeak IoT Platform

RESULTS AND DISCUSSION

CONCLUSION

REFERENCES

نسخه پاورپوینت

این محصول شامل پاورپوینت ترجمه نیز می باشد که پس از خرید قابل دانلود می باشد. پاورپوینت این مقاله حاوی 15 اسلاید و 4 فصل است. در صورت نیاز به ارائه مقاله در کنفرانس یا سمینار می توان از این فایل پاورپوینت استفاده کرد. 

نسخه ترجمه خلاصه

در این محصول، به همراه ترجمه کامل متن، یک فایل ورد ترجمه خلاصه نیز ارائه شده است. متن فارسی این مقاله در 7 صفحه (1000 کلمه) خلاصه شده و در داخل بسته قرار گرفته است.

نسخه پاراگراف به پاراگراف

علاوه بر ترجمه مقاله، یک فایل ورد نیز به این محصول اضافه شده است که در آن متن به صورت یک پاراگراف انگلیسی و یک پاراگراف فارسی درج شده است که باعث می شود به راحتی قادر به تشخیص ترجمه هر بخش از مقاله و مطالعه آن باشید. این فایل برای یادگیری و مطالعه همزمان متن انگلیسی و فارسی بسیار مفید می باشد.

اصطلاحات تخصصی

بخش مهم دیگری از این محصول لغت نامه یا اصطلاحات تخصصی می باشد که در آن تعداد 21 عبارت و اصطلاح تخصصی استفاده شده در این مقاله در یک فایل اکسل جمع آوری شده است. در این فایل اصطلاحات انگلیسی (تک کلمه ای یا چند کلمه ای) در یک ستون و ترجمه آنها در ستون دیگر درج شده است که در صورت نیاز می توان به راحتی از این عبارات استفاده کرد.

محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf بدون آرم سایت ای ترجمه
- پاورپوینت فارسی با فرمت pptx
- خلاصه فارسی با فرمت ورد (word)
- متن پاراگراف به پاراگراف انگلیسی و فارسی با فرمت ورد (word)
- اصطلاحات تخصصی با فرمت اکسل
قیمت محصول: ۶۲,۸۰۰ تومان
خرید محصول