دانلود مقاله پایداری به هم پیوسته در استراتژی سازمانی، مدیریت پرتفولیوی پروژه و مدیریت پروژه
ترجمه شده

دانلود مقاله پایداری به هم پیوسته در استراتژی سازمانی، مدیریت پرتفولیوی پروژه و مدیریت پروژه

عنوان فارسی مقاله: پایداری به هم پیوسته در استراتژی سازمانی، مدیریت پرتفولیوی پروژه و مدیریت پروژه: یک چارچوب مفهومی
عنوان انگلیسی مقاله: Interlinking Sustainability in Organizational Strategy, Project Portfolio Management and Project Management; A Conceptual Framework
مجله/کنفرانس: علوم کامپیوتر پروسدیا - Procedia Computer Science
رشته های تحصیلی مرتبط: مدیریت - حسابداری - اقتصاد
گرایش های تحصیلی مرتبط: مدیریت مالی - مدیریت پروژه - اقتصاد مالی - مدیریت استراتژیک - اقتصاد پولی - حسابداری مالی - مدیریت کسب و کار - مدیریت اجرایی
کلمات کلیدی فارسی: پایداری - مدیریت پرتفولیوی پروژه - مدیریت پروژه - استراتژی سازمانی
کلمات کلیدی انگلیسی: Sustainability - Project Portfolio Management - Project Management - Organizational Strategy
نوع نگارش مقاله: مقاله پژوهشی (Research Article)
شناسه دیجیتال (DOI): https://doi.org/10.1016/j.procs.2021.12.095
نویسندگان: Gilbert Silvius - Carl Marnewick
دانشگاه: دانشگاه علوم کاربردی HU اوترخت، هلند
صفحات مقاله انگلیسی: 10
صفحات مقاله فارسی: 16
ناشر: الزویر - Elsevier
نوع ارائه مقاله: ژورنال
نوع مقاله: ISI
سال انتشار مقاله: 2022
ایمپکت فاکتور: 2.267 در سال 2021
شاخص H_index: 92 در سال 2022
شاخص SJR: 0.569 در سال 2021
ترجمه شده از: انگلیسی به فارسی
شناسه ISSN: 1877-0509
فرمت مقاله انگلیسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
فرمت ترجمه فارسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
فرمول و علائم در ترجمه: ندارد
مقاله بیس: بله
مدل مفهومی: دارد
کد محصول: 13173
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
پرسشنامه: ندارد
متغیر: ندارد
فرضیه: ندارد
درج شدن منابع داخل متن در ترجمه: به صورت عدد درج شده است
ترجمه شدن توضیحات زیر تصاویر و جداول: بله
ترجمه شدن متون داخل تصاویر و جداول: بله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
ضمیمه: ندارد
پاورقی: ندارد
نمونه ترجمه فارسی مقاله

چکیده

     گذار به روش های پایدارتر کسب و کار نیاز به تغییر محصولات، خدمات، فرایندها، سیاست ها و منابع سازمانی دارد. با تصدیق نقش پروژه ها در این تغییرات، مفهوم پایداری باید در نحوه انتخاب، اولویت بندی، اجرا، مدیریت و ارزیابی پروژه ها ادغام شود. این موضوع مستلزم ادغام پایداری در استراتژی سازمانی، مدیریت پرتفولیوی پروژه و مدیریت پروژه است. با این حال، تحقیقات مربوط به پایداری در کسب و کار کاربرد مفاهیم پایداری را اغلب در سطح فوق الذکر در جداسازی با توجه کم یا بدون توجه به پیوند بین سطوح استراتژی، پرتفولیو و پروژه توصیف می کنند. یک چارچوب مفهومی ارائه می شود که نشان دهنده شیوه های به هم پیوسته پایداری یکپارچه در استراتژی سازمانی، مدیریت پرتفولیوی پروژه و مدیریت پروژه است. تحقیقات تجربی از این دیدگاه توسعه می یابند، و راهنمایی برای سازمان هایی ارائه می شود که هدف آنها بهبود این یکپارچگی است و در نتیجه اجرای عمیق تر پایداری را در سیاست ها و شیوه های خود قرار می دهند.

1. مقدمه

     وضعیت گزارش کسب و کار پایدار در سال 2019 نشان می دهد که پایداری به صورت گسترده ای در هدف و استراتژی شرکتی سازمان ها ادغام می شود [11]. پایداری یک موضوع سطح بالا است و بیش از نیمی از شرکت های مشارکت کننده بیان می کنند که پایداری در میان پنج اولویت اول CEO آنها قرار دارد. یک استراتژی فعال (کنشگرا) نیاز به تغییر محصولات، خدمات، مدل کسب و کار، فرایندها، سیاست ها و منابع شرکت ها دارد [68]. بنابراین، پروژه ها نقش ابزاری در اجرای این تغییرات سازمانی و در نتیجه توسعه پایدار سازمان ها و جامعه دارند [41]. همانطور که توسط سیلویوس و اسچیپر [65] و سابینی و همکاران [54] گزارش شده است، این رابطه بین پایداری و پروژه ها باعث ایجاد مجموعه در حال ظهور ادبیات در مدیریت پروژه پایدار می شود. یک پروژه و مدیریت آن در مدیریت پروژه پایدار (SPM) از مجموعه گسترده ای از دیدگاه ها برای یک خط زمانی گسترده و به نفع مجموعه گسترده ای از ذینفعان در نظر گرفته می شود. موقعیت های SPM در زمینه تغییر سازمانی و اثرات اجتماعی آن برنامه ریزی می شود. تحقیقات اخیر در زمینه SPM این زمینه سازمانی و اجتماعی از پروژه ها را مشخص می کنند. با این حال، در پوشش شیوه های خود که پروژه ها را با استراتژی و اهداف زمینه سازمانی آنها مرتبط می کند، محدود می شود.

5. نتیجه گیری

     هدف از تحقیق گزارش شده در این مقاله توسعه یک چارچوب مفهومی برای شیوه های به هم پیوسته است که ادغام پایداری را در استراتژی سازمانی، مدیریت پرتفولیوی پروژه و مدیریت پروژه مرتبط می کند. این چارچوب براساس سه بعد پیوستگی یعنی تاثیر، فرایند، شایستگی است که در جدول 1 ارائه شده است. این چارچوب در تحقیقات تجربی بیشتر برای ارزیابی پیوستگی استراتژی، مدیریت پرتفولیوی پروژه و مدیریت پروژه استفاده می شود، در نتیجه برای سازمان ها درباره نحوه اجرای عمیق تر پایداری در شیوه های تغییر سازمانی آنها راهنمایی ارائه می دهد. 

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract

     The transition towards more sustainable business practices requires the changing of products, services, processes, policies and resources of organizations. Acknowledging the role projects play in these changes, the concept of sustainability should be integrated in the way projects are selected, prioritized, performed, managed, governed and evaluated. This requires the integration of sustainability in the organizational strategy, project portfolio management and project management. However, studies on sustainability in business describes the application of the concepts of sustainability mostly on the above-mentioned level in isolation, with little or no attention to the linkages between the strategy, portfolio and project levels. A conceptual framework is presented indicating the interlinking practices of integrating sustainability into the organizational strategy, project portfolio management and project management. From this framework, empirical studies can be developed, and guidance is provided for organizations that aim to improve this integration and thereby embedding the deeper implementation of sustainability into their policies and practices.

1. Introduction

     The 2019 ‘State of Sustainable Business report’ shows that sustainability is widely integrated into companies’ corporate purpose and strategy [11]. Sustainability is a top-level theme, with more than half of the participating companies stating that sustainability is among the top five priorities for their CEO. An (pro)active strategy towards sustainability requires the changing of products, services, business model, processes, policies and resources of companies [68]. Projects therefore play an instrumental role in implementing these organizational changes and thereby the sustainable development of organizations and society [41]. This relationship between sustainability and projects led to an emerging body of literature on ‘sustainable’ project management, as reported by Silvius and Schipper [65] and Sabini et al. [54]. In sustainable project management (SPM), a project and its management are considered from an extended set of perspectives, for an extended timeline and in the interests of an extended set of stakeholders. SPM positions projects in the context of organizational change and its societal effects. The current research on SPM recognizes this organizational and societal context of projects. However, it is limited in its coverage of the practices that link projects to the strategy and goals of their organizational context.

5. Conclusion

     The study reported in this paper aimed to develop a conceptual framework for the interlinking practices that link the integration of sustainability in organizational strategy, project portfolio management and project management. This framework, based on three dimensions of interlinkages: impact – process – competence, is presented in Table 1. In further empirical studies, this framework will be used to assess the interlinkage of strategy, project portfolio management and project management, thereby providing guidance for organizations on how to deeper implement sustainability into their organizational change practices.

تصویری از فایل ترجمه

          

(جهت بزرگ نمایی روی عکس کلیک نمایید)

ترجمه فارسی فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. ادبیات پیش زمینه 

2.1. پایداری در سازمان ها

2.2 پایداری در پروژه ها و مدیریت پروژه

2.3. پایداری در مدیریت پرتفولیوی پروژه

2.4. شیوه های مرتبط کننده استراتژی سازمانی، مدیریت پرتفولیوی پروژه و مدیریت پروژه

3. رویکرد تحقیقاتی

4. چارچوبی برای شیوه های به هم پیوسته

4.1. نقشه مفهومی ابعاد به هم پیوسته

4.2. چارچوب شیوه های به هم پیوسته

5. نتیجه گیری

منابع

فهرست انگلیسی مطالب

Abstract

1. Introduction

2. Background literature

2.1. Sustainability in organizations

2.2. Sustainability in projects and project management

2.3. Sustainability in project portfolio management

2.4. Practices linking Organizational Strategy, Project Portfolio Management and Project Management

3. Research approach

4. A framework for the interlinking practices

4.1. A concept map of interlinking dimensions

4.2. Framework of interlinking practices

5. Conclusion

References

نسخه پاورپوینت

این محصول شامل پاورپوینت ترجمه نیز می باشد که پس از خرید قابل دانلود می باشد. پاورپوینت این مقاله حاوی 18 اسلاید و 5 فصل است. در صورت نیاز به ارائه مقاله در کنفرانس یا سمینار می توان از این فایل پاورپوینت استفاده کرد. 

نسخه ترجمه خلاصه

در این محصول، به همراه ترجمه کامل متن، یک فایل ورد ترجمه خلاصه نیز ارائه شده است. متن فارسی این مقاله در 7 صفحه (1800 کلمه) خلاصه شده و در داخل بسته قرار گرفته است.

نسخه پاراگراف به پاراگراف

علاوه بر ترجمه مقاله، یک فایل ورد نیز به این محصول اضافه شده است که در آن متن به صورت یک پاراگراف انگلیسی و یک پاراگراف فارسی درج شده است که باعث می شود به راحتی قادر به تشخیص ترجمه هر بخش از مقاله و مطالعه آن باشید. این فایل برای یادگیری و مطالعه همزمان متن انگلیسی و فارسی بسیار مفید می باشد.

اصطلاحات تخصصی

بخش مهم دیگری از این محصول لغت نامه یا اصطلاحات تخصصی می باشد که در آن تعداد 30 عبارت و اصطلاح تخصصی استفاده شده در این مقاله در یک فایل اکسل جمع آوری شده است. در این فایل اصطلاحات انگلیسی (تک کلمه ای یا چند کلمه ای) در یک ستون و ترجمه آنها در ستون دیگر درج شده است که در صورت نیاز می توان به راحتی از این عبارات استفاده کرد.

محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf بدون آرم سایت ای ترجمه
- پاورپوینت فارسی با فرمت pptx
- خلاصه فارسی با فرمت ورد (word)
- متن پاراگراف به پاراگراف انگلیسی و فارسی با فرمت ورد (word)
- اصطلاحات تخصصی با فرمت اکسل
قیمت محصول: ۶۳,۸۰۰ تومان
خرید محصول