دانلود مقاله مسئولیت اجتماعی شرکت و مدیریت منابع انسانی
ترجمه شده

دانلود مقاله مسئولیت اجتماعی شرکت و مدیریت منابع انسانی

عنوان فارسی مقاله: مسئولیت اجتماعی شرکت و مدیریت منابع انسانی
عنوان انگلیسی مقاله: Corporate Social Responsibility & Human Resource Management
مجله/کنفرانس: مدیریت منابع انسانی در محل کار - Managing Human Resources at the Workplace
رشته های تحصیلی مرتبط: مدیریت
گرایش های تحصیلی مرتبط: مدیریت کسب و کار - مدیریت منابع انسانی - مدیریت دولتی - مدیریت سازمان های دولتی - مدیریت استراتژیک منابع انسانی
کلمات کلیدی فارسی: مدیریت منابع انسانی - مسئولیت اجتماعی شرکت - رویکرد خط پایین سه گانه (ارکان سه‌گانه توسعه پايدار) - ادغام مدیریت منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی شرکت - مدیریت منابع انسانی پایدار
کلمات کلیدی انگلیسی: Human Resource Management - Corporate Social Responsibility - Triple Bottom Line Approach - Integration of HRM & CSR - Sustainable HRM
نویسندگان: Balu.L - Chopperla Sanjana
دانشگاه: گروه مطالعات مدیریت دانشگاه مسیح، بنگالورو، هند
صفحات مقاله انگلیسی: 11
صفحات مقاله فارسی: 15
نوع ارائه مقاله: کنفرانس
ترجمه شده از: انگلیسی به فارسی
فرمت مقاله انگلیسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
فرمت ترجمه فارسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
فرمول و علائم در ترجمه: ندارد
مقاله بیس: خیر
مدل مفهومی: ندارد
کد محصول: 13196
پرسشنامه: ندارد
متغیر: ندارد
فرضیه: ندارد
درج شدن منابع داخل متن در ترجمه: خیر
ترجمه شدن توضیحات زیر تصاویر و جداول: خیر
ترجمه شدن متون داخل تصاویر و جداول: خیر
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
ضمیمه: ندارد
پاورقی: ندارد
نمونه ترجمه فارسی مقاله

چکیده

     با توجه به اینکه امروزه سازمان ها تاثیر شدیدی بر اکولوژی و جامعه و همچنین اقتصاد می گذارند، نیاز به مسئولیت اجتماعی شرکت ظهور می یابد. این مقاله، رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت(CSR)- منابع انسانی(HR) و این موضوع که چگونه متخصصان منابع انسانی نقش کلیدی در کمک به شرکت جهت دستیابی به اهداف مسئولیت اجتماعی خود دارند را تحلیل می کند. مشهود است که مشارکت کارکنان عامل حیاتی موفقیت برای عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت می باشد. مدیران منابع انسانی از ابزارها و فرصت برای استفاده از تعهد کارکنان به و مشارکت و درگیری کارکنان در استراتژی مسئولیت اجتماعی شرکت بهره مند هستند که بر حوزه های مختلف محیط زیست تاثیر می گذارد.

مفهوم مدیریت منابع انسانی

     مدیریت منابع انسانی(HRM) به مفهوم نظارت و حاکمیت بر کارکنان سازمان می باشد و به این امر تاکید دارد که کارکنان مهم ترین دارایی های سازمان محسوب می شوند. مدیریت منابع انسانی، مسئولیت خلق، پیاده سازی و یا نظارت بر سیاست های حاکمیت و کنترل رفتار کارکنان و رفتار سازمان در برابر کارکنانش را بر عهده دارد. مدیریت منابع انسانی یک وظیفه مدیریتی به شمار می رود که با استخدام، انگیزه و حفظ نیروی کار در سازمان ارتباط دارد. با مسائل مرتبط با کارکنان، مانند استخدام، آموزش، توسعه، جبران خدمات، انگیزه، ارتباطات و کنترل سروکار دارد. آنها تضمین می کنند که جو کاری با سیاست های سازمان هماهنگ است.

نتیجه گیری

     منابع انسانی نقش مهمی ایفا می کند و مسئولیت انجام اثربخش فعالیت های CSR را بر عهده دارد. بدون مشارکت فعال منابع انسانی، ریسک از دست رفتن اعتبار CSR وجود دارد، آنهم به خاطر سوءتفسیر و مفروضات درباره اینکه CSR یک فعالیت روابط عمومی یا صرفا ظاهرسازی سطحی است. منابع انسانی باید فرصت داشته باشد تا تمرکز استراتژیک خود را نشان دهد و به وسیله CSR به عنوان یک شریک فعال کسب و کاری عمل کند. مسئولیت اصلی منابع انسانی انتقال و اجرای ایده ها، مدیریت تغییر رفتاری و فرهنگی متنوع در کل سازمان است و این امر نقش فعالی که مدیران منابع انسانی می توانند در فعالیت های  CSR یک سازمان ایفا کنند را تعیین می کند. متخصصان منابع انسانی باید بر نگرش های افراد تاثیر بگذارند و کارکنان را به مدیریت ارشد بخاطر هدف اثربخش و بزرگتر CSR ارتباط دهند. از طریق بخش منابع انسانی، می توان به CSR اعتبار بخشید و فعالیت های CSR را با استراتژی های مختلف کسب و کار، همسو نمود. هدف مدیریت منابع انسانی در ارتباط با CSR، درک اجزای بنیادینی است که برای کمک به رشد عملکرد بالای CSR در سازمان و طراحی نقشه مسیری برای سازمان ضروری است که هدف آن تبدیل شدن به سازمان CSR با عملکرد بالا است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract

     With organizations today critically affecting the ecology and society alongside the economy, there surfaced a need for Corporate Social Responsibility. This paper analyses the CSR-HR nexus and how Human Resource Professionals have a key role in helping a company achieve its CSR objectives. It is evident that employee involvement is a critical success factor for CSR performance. Human resource managers have the tools and the opportunity to leverage employee commitment to, and engagement in, the firm’s CSR strategy which shall affect various domains of environment.

Meaning of Human Resource Management

     Human resource management (HRM) is the governance of an organization’s employees with an emphasis on the employees being the prime assets of the organization. It is responsible for creating, implementing and/or overseeing policies governing employee behavior and the behavior of the organization towards its employees. Human Resource Management is a management function concerned with hiring, motivating, and maintaining workforce in an organization. It deals with issues related to employees such as hiring, training, development, compensation, motivation, communication, and administration. They ensure that the working atmosphere is in sync with the organization’s policies.

Conclusion

     HR plays a major role and holds the responsibility in making CSR work effectively. Without active involvement of HR there is a risk of CSR losing reliability due to misinterpretation and assumptions of it being a public relations activity or merely shallow ‘window dressing’. HR shall get an opportunity to demonstrate its strategic focus and act as an active business partner by means of CSR. The core responsibilities of HR include communicating and executing ideas, managing diverse cultural and behavioral change throughout organization and this defines the active role HR executives can play in CSR activities of an organization. HR professionals need to influence attitudes of people and connect employees with top management for the greater and effective cause of CSR. Through HR department, it is possible to give credibility to CSR and align CSR activities with various business strategies. The objective of HRM in relation to CSR is to understand the foundational elements that are essential to be in place to promote growth of a high performance CSR in organization and design a roadmap for the organization that aims to become a high performing CSR organization.

تصویری از فایل ترجمه

     

(جهت بزرگ نمایی روی عکس کلیک نمایید)

ترجمه فارسی فهرست مطالب

چکیده

مفهوم مدیریت منابع انسانی

مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت

 رویکرد خط پایین سه گانه (ارکان سه‌گانه توسعه پايدار) (TBL)

مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در گذشته

پیش از سال 1950

دهه 1950

دهه 1960

دهه 1970

دهه 1980

دهه 1990

قرن بیست و یکم

قلمرو مسئولیت اجتماعی شرکت

مسئولیت اجتماعی شرکت و منابع انسانی (HR)

مدیریت منابع انسانی پایدار

به کارگیری CSR به عنوان ابزار منابع انسانی

1) ایجاد یک فرآیند استخدامی

2) نظارت بر ویژگی های جمعیت شناختی در حال تغییر

3) ایجاد فرهنگی از بالا تا پایین

4) یکپارچه سازی تیم های پراکنده

ادغام منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی شرکت

نتیجه گیری

منابع

فهرست انگلیسی مطالب

Abstract

Meaning of Human Resource Management

Meaning of Corporate Social Responsibility

Triple Bottom Line Approach

CSR in the Past

Prior to 1950

1950s

1960s

1970s

1980s

1990s

The 21st Century

Scope of CSR

Sustainable HRM

Utilization of CSR as a HR Tool

1) Forming a Recruitment Pipeline

2) Directing the Changing Demographics

3) Arranging culture from the top and bottom

4) Unification of Scattered Teams

Integration of HR and CSR

Conclusion

References

نسخه پاورپوینت

این محصول شامل پاورپوینت ترجمه نیز می باشد که پس از خرید قابل دانلود می باشد. پاورپوینت این مقاله حاوی 20 اسلاید و 6  فصل است. در صورت نیاز به ارائه مقاله در کنفرانس یا سمینار می توان از این فایل پاورپوینت استفاده کرد. 

نسخه ترجمه خلاصه

در این محصول، به همراه ترجمه کامل متن، یک فایل ورد ترجمه خلاصه نیز ارائه شده است. متن فارسی این مقاله در 5  صفحه (1850 کلمه) خلاصه شده و در داخل بسته قرار گرفته است.

نسخه پاراگراف به پاراگراف

علاوه بر ترجمه مقاله، یک فایل ورد نیز به این محصول اضافه شده است که در آن متن به صورت یک پاراگراف انگلیسی و یک پاراگراف فارسی درج شده است که باعث می شود به راحتی قادر به تشخیص ترجمه هر بخش از مقاله و مطالعه آن باشید. این فایل برای یادگیری و مطالعه همزمان متن انگلیسی و فارسی بسیار مفید می باشد.

اصطلاحات تخصصی

بخش مهم دیگری از این محصول لغت نامه یا اصطلاحات تخصصی می باشد که در آن تعداد 30 عبارت و اصطلاح تخصصی استفاده شده در این مقاله در یک فایل اکسل جمع آوری شده است. در این فایل اصطلاحات انگلیسی (تک کلمه ای یا چند کلمه ای) در یک ستون و ترجمه آنها در ستون دیگر درج شده است که در صورت نیاز می توان به راحتی از این عبارات استفاده کرد.

محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf بدون آرم سایت ای ترجمه
- پاورپوینت فارسی با فرمت pptx
- خلاصه فارسی با فرمت ورد (word)
- متن پاراگراف به پاراگراف انگلیسی و فارسی با فرمت ورد (word)
- اصطلاحات تخصصی با فرمت اکسل
قیمت محصول: ۲۴,۸۰۰ تومان
خرید محصول