دانلود مقاله سامانه آموزش هوشمند شبکه مبتنی بر الگوریتم یادگیری عمیق
ترجمه شده

دانلود مقاله سامانه آموزش هوشمند شبکه مبتنی بر الگوریتم یادگیری عمیق

عنوان فارسی مقاله: سامانه آموزش هوشمند شبکه مبتنی بر الگوریتم یادگیری عمیق
عنوان انگلیسی مقاله: Network Intelligent Education System Based on the Deep Learning Algorithm
مجله/کنفرانس: امنیت و شبکه های ارتباطی - Security and Communication Networks
رشته های تحصیلی مرتبط: مهندسی کامپیوتر
گرایش های تحصیلی مرتبط: هوش مصنوعی - مهندسی الگوریتم ها و محاسبات
نوع نگارش مقاله: مقاله پژوهشی (Research Article)
نمایه: Scopus - Master Journal List - JCR - DOAJ
شناسه دیجیتال (DOI): https://doi.org/10.1155/2022/5677089
لینک سایت مرجع: https://www.hindawi.com/journals/scn/2022/5677089/
نویسندگان: Zhiwei Li
دانشگاه: دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشگاه دامپروری و اقتصاد هنان، هنان، چین
صفحات مقاله انگلیسی: 7
صفحات مقاله فارسی: 15
ناشر: هینداوی - Hindawi
نوع ارائه مقاله: ژورنال
نوع مقاله: ISI
سال انتشار مقاله: 2022
ایمپکت فاکتور: 2.531 در سال 2021
شاخص H_index: 50 در سال 2022
شاخص SJR: 0.734 در سال 2021
ترجمه شده از: انگلیسی به فارسی
شناسه ISSN: 1939-0114
شاخص Quartile (چارک): Q2 در سال 2021
فرمت مقاله انگلیسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
فرمت ترجمه فارسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
فرمول و علائم در ترجمه: تایپ شده است
مقاله بیس: خیر
مدل مفهومی: ندارد
کد محصول: 13528
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
پرسشنامه: ندارد
متغیر: ندارد
فرضیه: ندارد
درج شدن منابع داخل متن در ترجمه: به صورت عدد درج شده است
ترجمه شدن توضیحات زیر تصاویر و جداول: بله
ترجمه شدن متون داخل تصاویر و جداول: بله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
ضمیمه: ندارد
پاورقی: ندارد
نمونه ترجمه فارسی مقاله

     یک روش مبتنی بر یادگیری عمیق، با هدف گسترش ادغام فراگیر آموزش و هوش مصنوعی و پیشبرد دستیابی به هوش مصنوعی در زمینۀ آموزش، ارائه می شود. یادگیری عمیق یک الگوریتم تشخیص الگوی پیشرفته محسوب می شود و قادر است که دانش بالقوه ارزشمند را از داده های حجیم استخراج نماید و از تصمیم گیری دانش محورِ بشر، پشتیبانی به عمل آورد. داده های تجربی نشان می دهند که دقت دسته بندی الگوریتم یادگیری عمیق، به 99.5% می رسد. حتی در خصوص حجم داده های بزرگ و دسته های داده های حجیم، دقت همچنان بالغ بر 96.3% است که به مراتب بالاتر از الگوریتم ماشین بردار پشتیبان، الگوریتم نظریۀ بیزین و الگوریتم خوشه بندی میانگین  kاست و آن از توانایی استخراج و یادگیری دانش برای کاربران با میزان دقت بیشتری برخوردار می باشد. نتیجه گیری. سامانۀ آموزش هوشمند شبکه مبتنی بر یادگیری عمیق منجر به تقویت خودکارسازی، هوشمندی و جاذبه های یادگیری می گردد تا بدین ترتیب از ابتکار عمل کاربران در یادگیری اطمینان خاطر حاصل شود.

1. مقدمه

     هوش مصنوعی، به عنوان نیروی پیشبرندۀ اصلی پیشرفت علمی و فناورانه، با تغییرات اساسی در توسعه اجتماعی همراه بوده است. افزون بر این، مقولۀ آموزش، با جدیت درصدد بررسی چگونگی ادغام فراگیر با هوش مصنوعی، پیشبرد نوآوری آموزشی و ایجاد محیط آموزشی جدید در عصر هوشمندی می باشد[1]. اگرچه، توانمند سازی منحصر به فرد هوش مصنوعی در مقولۀ آموزش چیزی نیست که یک شبه حاصل شود. مقولۀ آموزش همچنان با مشکلاتی از قبیل فقدان شکل برنامۀ تکامل یافته، فقدان کارشناسان هوش مصنوعی و نبود پشتیبانی از پلتفرم تخصصی دست و پنجه نرم می کند، شایان ذکر است که هوش مصنوعی تا به کنون نتوانسته حمایت چشمگیری از ساخت ابزارهای آموزشی و سیستم های آموزشی به عمل آورد[2]. چگونگی پیشبرد کاربرد هوش مصنوعی در راستای تحقق توسعه مناسب سیستم هوش مصنوعی، مسیرارتباطی حائز اهمیتی در توسعۀ هوش مصنوعی در آموزش به شمار می رود.

5. نتیجه گیری

     این مقاله، به منظور معرفی فناوری یادگیری عمیق در راستای بهبود سامانۀ آموزش آنلاین و توسعه یک سامانۀ آموزش هوشمند ارائه می شود، سامانه ای که قادر است به جمع آوری سوابق یادگیری به صورت خودکار بپردازد، منابع یادگیری را با توجه به سرگرمی ها یا علایق افراد پیشنهاد دهد و برنامه های یادگیری شخصی سازی شده را توسعه بخشد. افزون بر این، سامانۀ آموزش هوشمند می تواند در مؤسسات تعلیم و تربیت شرکت های بزرگ، کالج ها و دانشگاه های علمی تحقیقاتی مستقر و به کار گرفته شود و تغییری در وضعیت آموزش آنلاین سنتی ایجاد نماید تا بدین ترتیب کاربران بیشتری را برای یادگیری ترغیب نماید و همچنین آن از  طیف گسترده ای از ارزش صنعتی برخوردار می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

     In order to promote the deep integration of education and artificial intelligence and promote the landing of artificial intelligence in the field of education, a method based on deep learning is proposed. Deep learning is a very advanced pattern recognition algorithm, and it can mine potentially valuable knowledge from massive data and provide support for people’s scientific decisionmaking. Experimental data show that the classification accuracy of deep learning algorithm reaches 99.5%. Even in the case of large data volume and large data categories, the accuracy is still up to 96.3%, which is far higher than the support vector machine algorithm, Bayesian theory algorithm, and K-means algorithm, which can mine and learn knowledge for users more accurately. Conclusion. The network intelligent education system based on deep learning strengthens the automation, intelligence, and interest of learning, so as to ensure the initiative of users in learning.

1. Introduction

     As the core driving force of scientific and technological progress, artificial intelligence has brought profound changes to social development. Education is also actively exploring how to deeply integrate with artificial intelligence, promote educational innovation, and build new education ecology in the era of intelligence [1]. However, the specific empowerment of artificial intelligence in education is not achieved overnight. The education field is still facing problems such as lack of mature application mode, lack of artificial intelligence experts, and lack of technical platform support, and artificial intelligence has not been able to effectively support the construction of education tools and education systems [2]. How to promote the application of artificial intelligence to realize the convenient development of artificial intelligence system will be an important link in the development of artificial intelligence in education.

5. Conclusion

     This paper proposes to introduce deep learning technology to improve the online education system and develop an intelligent education system, which can automatically collect learning records, recommend learning resources according to people’s hobbies or interests, and develop personalized learning programs. The intelligent education system can also be deployed and applied in teaching and training institutions of large enterprises, scientific research colleges and universities, changing the traditional online education mode, so as to attract more users to learn, and has a wide range of industrial value.

تصویری از فایل ترجمه

          

(جهت بزرگ نمایی روی عکس کلیک نمایید)

ترجمه فارسی فهرست مطالب

1. مقدمه

2. بررسی پژوهش

3. روال کار

3.1. تجزیه و تحلیل و طراحی سامانه آموزش هوشمند

3.1.1. پخش زنده

3.1.2. فرآیند VOD (ویدئو درخواستی) آنلاین

3.1.3. فرآیندهای مدیریت اطلاعات بنیادین

3.1.4. طراحی برنامۀ یادگیری شخصی سازی شده

3.1.5. پایگاه داده منابع آموزشی

3.2. کاربرد الگوریتم یادگیری عمیق در سامانۀ آموزش هوشمند

3.2.1. مدل سازی فرآیند کاربرد یادگیری عمیق

3.3.سنجش سامانه

4. نتایج و بحث

5. نتیجه گیری

دسترس پذیری داده ها

تعارض منافع

منابع

فهرست انگلیسی مطالب

1. Introduction

2. Literature Review

3. Method

3.1. Analysis and Design of the Intelligent Education System

3.1.1. Live Streaming

3.1.2. Online VOD Function

3.1.3. Basic Information Management Functions

3.1.4. Personalized Learning Program Design

3.1.5. Teaching Resource Database

3.2. Application of the Deep Learning Algorithm in the Intelligent Education System

3.2.1. Deep Learning Application Process Modeling

3.3. System Testing

4. Results and Discussion

5. Conclusion

Data Availability

Conflicts of Interest

Reference

نسخه پاورپوینت

این محصول شامل پاورپوینت ترجمه نیز می باشد که پس از خرید قابل دانلود می باشد. پاورپوینت این مقاله حاوی 18 اسلاید و 5 فصل است. در صورت نیاز به ارائه مقاله در کنفرانس یا سمینار می توان از این فایل پاورپوینت استفاده کرد. 

نسخه ترجمه خلاصه

در این محصول، به همراه ترجمه کامل متن، یک فایل ورد ترجمه خلاصه نیز ارائه شده است. متن فارسی این مقاله در 7 صفحه (1500 کلمه) خلاصه شده و در داخل بسته قرار گرفته است.

نسخه پاراگراف به پاراگراف

علاوه بر ترجمه مقاله، یک فایل ورد نیز به این محصول اضافه شده است که در آن متن به صورت یک پاراگراف انگلیسی و یک پاراگراف فارسی درج شده است که باعث می شود به راحتی قادر به تشخیص ترجمه هر بخش از مقاله و مطالعه آن باشید. این فایل برای یادگیری و مطالعه همزمان متن انگلیسی و فارسی بسیار مفید می باشد.

اصطلاحات تخصصی

بخش مهم دیگری از این محصول لغت نامه یا اصطلاحات تخصصی می باشد که در آن تعداد 30 عبارت و اصطلاح تخصصی استفاده شده در این مقاله در یک فایل اکسل جمع آوری شده است. در این فایل اصطلاحات انگلیسی (تک کلمه ای یا چند کلمه ای) در یک ستون و ترجمه آنها در ستون دیگر درج شده است که در صورت نیاز می توان به راحتی از این عبارات استفاده کرد.

محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf بدون آرم سایت ای ترجمه
- پاورپوینت فارسی با فرمت pptx
- خلاصه فارسی با فرمت ورد (word)
- متن پاراگراف به پاراگراف انگلیسی و فارسی با فرمت ورد (word)
- اصطلاحات تخصصی با فرمت اکسل
قیمت محصول: ۶۱,۸۰۰ تومان
خرید محصول