دانلود مقاله کاربرد الگوریتم یادگیری ماشینی در آموزش بازاریابی
ترجمه شده

دانلود مقاله کاربرد الگوریتم یادگیری ماشینی در آموزش بازاریابی

عنوان فارسی مقاله: کاربرد الگوریتم یادگیری ماشینی در آموزش بازاریابی
عنوان انگلیسی مقاله: Application of Machine Learning Algorithm in Marketing Education
مجله/کنفرانس: EAI International Conference
رشته های تحصیلی مرتبط: مهندسی کامپیوتر - مدیریت - مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های تحصیلی مرتبط: بازاریابی - تجارت الکترونیک - هوش مصنوعی - مهندسی الگوریتم ها و محاسبات
کلمات کلیدی فارسی: الگوریتم یادگیری ماشینی - مدیریت بازاریابی
کلمات کلیدی انگلیسی: Machine learning algorithm - Marketing management
نوع نگارش مقاله: Conference Paper
شناسه دیجیتال (DOI): https://doi.org/10.1007/978-3-031-23950-2_35
لینک سایت مرجع: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-23950-2_35
نویسندگان: Qianyu Wang
دانشگاه: موسسه حرفه ای برتر فناوری اطلاعات سیچوان، چنگدو، سیچوان، چین
صفحات مقاله انگلیسی: 10
صفحات مقاله فارسی: 14
ناشر: اسپرینگر - Springer
نوع ارائه مقاله: کنفرانس
سال انتشار مقاله: 2023
ترجمه شده از: انگلیسی به فارسی
فرمت مقاله انگلیسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
فرمت ترجمه فارسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
فرمول و علائم در ترجمه: تایپ شده است
مقاله بیس: خیر
مدل مفهومی: ندارد
کد محصول: 13639
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
پرسشنامه: ندارد
متغیر: ندارد
فرضیه: ندارد
درج شدن منابع داخل متن در ترجمه: به صورت عدد درج شده است
ترجمه شدن توضیحات زیر تصاویر و جداول: بله
ترجمه شدن متون داخل تصاویر و جداول: بله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
ضمیمه: ندارد
پاورقی: ندارد
نمونه ترجمه فارسی مقاله

چکیده
     تکامل علمی و فناورانه بشر، شناخت فروشندگانی را که بیش از یک دهه قبل تنها با راه اندازی مغازه های کوچک آشنا بودند، دچار تغییر کرده است. در این دوره، تغییر از کسب و کارهای ساده مرتبط با مبادلات آنلاین پیچیده نه تنها توسعه علم و فناوری و پیشرفت چند برابری را نشان می دهد، بلکه همچنین تغییر در روش ها و ابزارهای بازاریابی را نشان می دهد. در زمینه بازاریابی در داخل و خارج از کشور، بازاریابی پایگاه داده بعنوان یک روش بازاریابی مقرون به صرفه در سالهای اخیر همانند یک فروشنده تازه کار در بازار فروش مورد توجه زیادی قرار گرفته است. با این حال، بازاریابی پایگاه داده بعنوان پیش بینی کننده بازار غیرقابل پیش بینی یا الکترونیک های نوترونی از طریق تحلیل داده ساده کامل می شود که به شیوه خاصی استفاده می شود. بنابراین، این مقاله مبتنی بر کاربرد الگوریتم یادگیری ماشینی در زمینه بازاریابی است. 


1. مقدمه
     ما در این مقاله کاربرد الگوریتم یادگیری ماشینی را در آموزش بازاریابی درک می کنیم. یادگیری ماشینی فرایندی است که شامل الگوریتم های مورد استفاده برای آموزش مجموعه های داده می شود تا وظایفی مانند تشخیص و پیش بینی الگو را انجام دهد. مجموعه داده های آموزشی معمولا توسط تحلیلگران یا محققانی ارائه می شوند که آنها را از طریق نظرسنجی ها یا سایر ابزارها جمع آوری می کنند. زمانی که این الگوریتم در یک نمونه به اندازه کافی بزرگ آموزش داده می شود، برای پیش بینی دقیق مجموعه داده های جدید بدون مداخله انسانی قابل استفاده است. این مورد به الگوریتم های یادگیری ماشینی امکان مقابله با مسائل دنیای واقعی را می دهد. 
     از سال 1990 تا بحال، بازاریابی پایگاه داده یک روش بازاریابی منحصربفرد برای پذیرش جامعه اطلاعاتی پیشرفته است که توسط شرکت ها استفاده شده است. با این حال، در این دوره مصرف کنندگان پلتفرم های دسترسی زیاد و زمینه های متنوعی دارند. اگرچه آنها به تعداد زیادی از کالاها نیز دسترسی دارند. در عین حال، کسب و کارها مصرف کنندگان هدف را تعیین می کند تا با افزایش کسب و کارها مواجه شوند [1]. تعیین استراتژی بازاریابی پایگاه داده در ادامه در شکل 1 نشان داده می شود. 


6. نتیجه گیری
     یادگیری ماشینی مجموعه ای از الگوریتم ها است که می توان از آن برای حل مسائل استفاده کرد. این الگوریتم از داده ها یاد می گیرد و از دانش بدست آمده برای پیش بینی داده های جدید استفاده می کند. الگوریتم های یادگیری ماشینی مبتنی بر مدلهای آماری هستند که توصیف های ریاضی هستند که چگونه متغیرها در مجموعه های داده همراه با یکدیگر یا در طول زمان تغییر می کنند. این مدلها با استفاده از آنها در نمونه های زیادی از مجموعه داده مشابه و مجموعه های داده مشابه با ویژگی های متفاوت آموزش داده می شوند. هنگامی که این مدل ها آموزش داده می شوند، آنها می توانند پیش بینی های دقیقی از داده های نامرئی هنگام ارائه ورودی های جدید داشته باشند (بعنوان مثال، اگر ما از مدل خودمان برای پیش بینی ریزش مشتری پس از مشاهده نرخ ریزش مشتریان قبلی استفاده کنیم). بنابراین، این مقاله کاربرد الگوریتم یادگیری ماشینی را در زمینه بازاریابی بررسی می کند. درک عمیق از الگوریتم بازاریابی پایگاه داده به معنای الگوریتمی است که ساخت مدل ها را پی ریزی می کند. 

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract

     The scientific and technological revolution of mankind has overturned the cognition of hawkers who only knew how to set up stalls more than a decade ago. At this stage, the transformation from simple business relations to complex online transactions not only highlights the development of science and technology and the progress of the times, but also indirectly reflects the changes in marketing methods and tools. In the field of marketing at home and abroad, database marketing, as a cost-effective marketing method, has attracted more and more attention in recent years as a “novice” salesperson in the sales market. However, as a forecaster of unpredictable market or neutron electronics, database marketing is completed through a simple data analysis, which is used in specific practice. Therefore, this paper is based on the application of machine learning algorithm in the field of marketing.

1 Introduction

     In this article, we will understand the application of machine learning algorithm in marketing education. In this article, we will understand the application of machine learning algorithm in marketing education. Machine learning is a process that involves using algorithms to train data sets to perform tasks such as pattern recognition and prediction. Training data sets are usually provided by analysts or researchers who collect them through surveys or other means. Once the algorithm is trained on a large enough sample, it can be used to accurately predict the new data set without human intervention. This allows machine learning algorithms to deal with real-world problems.

     Since the 1990s, database marketing, a unique marketing method to adapt to the modern information society, has been used by enterprises. However, at this stage, consumers have many access platforms and diverse fields. Although reaching a large number of goods, they also. At the same time, businesses locate target consumers to face the increasing business [1]. The establishment of database marketing strategy is shown in Fig. 1 below.

6 Conclusion

     Machine learning is a set of algorithms that can be used to solve problems. The algorithm learns from the data and uses the knowledge obtained to predict the new data. Machine learning algorithms are based on statistical models, which are mathematical descriptions of how variables in data sets change together or over time. These models are trained by applying them to many examples of the same data set and similar data sets with different characteristics. Once these models are trained, they can make accurate predictions of invisible data when new inputs are given (for example, if we use our model to predict customer churn after observing the churn rate of previous customers). Therefore, this paper studies the application of machine learning algorithm in the field of marketing. Deeply understand the database marketing means algorithm to lay the the construction of models.

تصویری از فایل ترجمه

    

    

(جهت بزرگ نمایی روی عکس کلیک نمایید)

ترجمه فارسی فهرست مطالب

چکیده
1. مقدمه
2. تحقیقات مرتبط
2.1. رویه های اصلی بازاریابی پایگاه داده
2.2. بررسی الگوریتم های یادگیری ماشینی
3. موقعیت فعلی ترکیب حالت بازاریابی
4. ایده بازاریابی پایگاه داده مبتنی بر الگوریتم یادگیری ماشینی
5. یادگیری ماشینی پنج دلیل برای بازاریابی آینده است
6. نتیجه گیری
منابع

فهرست انگلیسی مطالب

Abstract
1 Introduction
2 Related Work
2.1 Basic Procedures of Database Marketing
2.2 Overview of Machine Learning Algorithms
3 Current Situation of Marketing Mode Composition
4 Database Marketing Idea Based on Machine Learning Algorithm
5 Machine Learning is Five Reasons for Future Marketing
6 Conclusion
References

نسخه پاورپوینت

این محصول شامل پاورپوینت ترجمه نیز می باشد که پس از خرید قابل دانلود می باشد. پاورپوینت این مقاله حاوی 18 اسلاید و 6 فصل است. در صورت نیاز به ارائه مقاله در کنفرانس یا سمینار می توان از این فایل پاورپوینت استفاده کرد. 

نسخه ترجمه خلاصه

در این محصول، به همراه ترجمه کامل متن، یک فایل ورد ترجمه خلاصه نیز ارائه شده است. متن فارسی این مقاله در 6 صفحه (1300 کلمه) خلاصه شده و در داخل بسته قرار گرفته است.

نسخه پاراگراف به پاراگراف

علاوه بر ترجمه مقاله، یک فایل ورد نیز به این محصول اضافه شده است که در آن متن به صورت یک پاراگراف انگلیسی و یک پاراگراف فارسی درج شده است که باعث می شود به راحتی قادر به تشخیص ترجمه هر بخش از مقاله و مطالعه آن باشید. این فایل برای یادگیری و مطالعه همزمان متن انگلیسی و فارسی بسیار مفید می باشد.

اصطلاحات تخصصی

بخش مهم دیگری از این محصول لغت نامه یا اصطلاحات تخصصی می باشد که در آن تعداد 30 عبارت و اصطلاح تخصصی استفاده شده در این مقاله در یک فایل اکسل جمع آوری شده است. در این فایل اصطلاحات انگلیسی (تک کلمه ای یا چند کلمه ای) در یک ستون و ترجمه آنها در ستون دیگر درج شده است که در صورت نیاز می توان به راحتی از این عبارات استفاده کرد.

محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf بدون آرم سایت ای ترجمه
- پاورپوینت فارسی با فرمت pptx
- خلاصه فارسی با فرمت ورد (word)
- متن پاراگراف به پاراگراف انگلیسی و فارسی با فرمت ورد (word)
- اصطلاحات تخصصی با فرمت اکسل
قیمت محصول: ۸۳,۸۰۰ تومان
خرید محصول
بدون دیدگاه