دانلود مقاله بازگشت به اصول نظریه پردازی منابع انسانی
ترجمه شده

دانلود مقاله بازگشت به اصول نظریه پردازی منابع انسانی

عنوان فارسی مقاله: بازگشت به اصول نظریه پردازی منابع انسانی: نیاز به توجه بیشتر به مشاغل
عنوان انگلیسی مقاله: Back to basics in human resource theorizing: A call for greater attention to jobs
مجله/کنفرانس: بررسی مدیریت منابع انسانی - Human Resource Management Review
رشته های تحصیلی مرتبط: مدیریت
گرایش های تحصیلی مرتبط: مدیریت منابع انسانی - مدیریت استراتژیک منابع انسانی - آموزش و بهسازی منابع انسانی - توسعه منابع انسانی
کلمات کلیدی فارسی: مدیریت منابع انسانی - مشاغل - سطح پرداخت - استراتژی منابع انسانی - دسته شغلی - سطح شغلی - معماری منابع انسانی
کلمات کلیدی انگلیسی: Human resource management - Jobs - Pay level - Human resource strategy - Job category - Job level - HR architecture
نوع نگارش مقاله: مقاله پژوهشی (Research Article)
نمایه: Scopus - Master Journals List - JCR
شناسه دیجیتال (DOI): https://doi.org/10.1016/j.hrmr.2023.100973
لینک سایت مرجع: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1053482223000244
نویسندگان: Samantha A. Conroy - John W. Morton
دانشگاه: مدیریت، دانشگاه ایالتی کلرادو، فورت کالینز، ایالات متحده آمریکا
صفحات مقاله انگلیسی: 4
صفحات مقاله فارسی: 7
ناشر: الزویر - Elsevier
نوع ارائه مقاله: ژورنال
نوع مقاله: ISI
سال انتشار مقاله: 2023
ایمپکت فاکتور: 12.685 در سال 2022
شاخص H_index: 111 در سال 2023
شاخص SJR: 3.106 در سال 2022
ترجمه شده از: انگلیسی به فارسی
شناسه ISSN: 1053-4822
شاخص Quartile (چارک): Q1 در سال 2022
فرمت مقاله انگلیسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
فرمت ترجمه فارسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
فرمول و علائم در ترجمه: ندارد
مقاله بیس: خیر
مدل مفهومی: ندارد
کد محصول: 13960
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
پرسشنامه: ندارد
متغیر: ندارد
فرضیه: ندارد
درج شدن منابع داخل متن در ترجمه: ترجمه و درج شده است
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
ضمیمه: ندارد
پاورقی: ندارد
نمونه ترجمه فارسی مقاله

چکیده
     دسته ها و سطوح شغلی، بخش مهم مدیریت منابع انسانی هستند، با این وجود، تحقیقات غالبا مشاغل را اخلالگر می دانند تا اینکه آن را اساس نظریه پردازی در نظر بگیرند. روش هایی را که در آن مشاغل به استراتژی منابع انسانی ارتباط داده می شوند و همچنین نقش مشاغل در تأثیرگذاری بر نتایج استراتژی منابع انسانی، را بررسی می کنیم. محققان آتی تشویق می شوند تا هنگام توسعه نظریه و طراحی مطالعات در زمینه مدیریت منابع انسانی، دسته ها و سطوح شغلی را در نظر بگیرند. 

 

     بررسی مدیریت منابع انسانی (HRMR) کانالی عالی برای توسعه نظریه/ مفهومی است که بر مسائل منابع انسانی (HR) تمرکز دارد. این ژورنال سکویی را برای هدایت کار تجربی در طیف وسیعی از کانال ها فراهم کرده و سپس سکویی را برای ادغام و تنظیم مجدد، هنگام شروع کار تجربی، ارائه می کند. بنابراین، انواع مقالات منتشر شده در HRMR از پتانسیل بالایی برای تأثیرگذاری بر جهت کلی تحقیقات حوزه مدیریت منابع انسانی برخوردار است. 
     من به عنوان یک ویراستار همکار(Conroy) برای HRMR، این فرصت را دارم که شاهد رشد تحقیقات HR  باشم، دانشمندان تلاش های خود را بر چه چیزی متمرکز می کنند و چگونه این تلاش ها به مرور زمان منجر به تمرکز سایر محققان می شوند. هدف این مقاله تشویق نظریه پردازی است تا زمینه سازی بیشتر را برای حوزه HRM  فراهم کند. در حالیکه روش های زیادی وجود دارد که ما می توانیم تحقیقات خود را بهتر با توجه به زمینه انجام دهیم(به عنوان مثال، با در نظر گرفتن اندازه شرکت، ویژگی های کارمندان، ارزش های فرهنگی)، من و همکارم (مورتون) امیدواریم که کارهای بیشتری را که شامل دسته های شغلی و سطح شغلی است، تشویق کنیم.
     قابل ذکر است که، با توجه به اهداف و حوزه  HRMR، این مجله "مقالاتی را که به یک شغل، شرکت، صنعت یا کشور واحد می‌پردازند، و همچنین مواردی از این نهادها را در نظر نمی‌گیرد(یک شرکت، صنعت و غیره می‌تواند به عنوان نمونه اولیه استفاده شود، اما نباید تنها نمونه باشد و بینش مقاله باید فراتر از آن نمونه اولیه قابل تعمیم باشد)." بنابراین، پیشنهاد نمی‌کنیم که ارسال مقالات تنها بر یک شغل متمرکز شوند. عمیقا پتانسیل تأثیر نظریه‌ها را تشخیص می‌دهیم، و چرا این امر به‌ویژه در حوزه مدیریت منابع انسانی مهم است، جایی که نگرانی‌های ما فراتر از یک شغل واحد است - در عوض، امیدواریم تحقیقاتی را تشویق کنیم که HRM  را برای مجموعه خاصی از دسته‌های شغلی و/یا سطوح شغلی ترکیب می‌کند.


3.    نتیجه گیری
     دانشگاهیان، از جمله خود ما، غالبا دسته بندی شغلی و سطح پرداخت را به عنوان متغیرهای کنترلی در مطالعات تجربی در نظر می گیرند. با این حال، مشاغل، در زمینه مدیریت منابع انسانی بیشتر اخلالگر هستند، همانگونه که در تاکید بر مشاغل در مقالات و کتاب های درسی کلیدی HRM مشهود است. مشاغل هم در طراحی و هم در نتایج شیوه ها و سیاست های منابع انسانی اهمیت دارند. محققان نباید دسته و سطح شغلی را "اخلالگر" بدانند و باید ماهیت مشاغل را اساسی برای این موضوع در نظر بگیرند که چگونه و چرا سیاست ها و شیوه های مدیریت منابع انسانی بر نتایج کارکنان و سازمان تاثیر می گذارد. بسیاری از ما در کلاس های خود آموزش می دهیم که درک مشاغل خاص در یک سازمان برای منابع انسانی ضرورت دارد؛ شاید، ما باید همین روال را در تحقیقات خود در نظر بگیریم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract

     Job categories and levels are a central part of human resource management, yet research often treats jobs as “noise” rather than fundamental to theory. We review the ways in which jobs connect to human resource strategy, as well as the role of jobs in influencing the outcomes of human resource strategy. Future researchers are encouraged to take job categories and levels into account as they develop theory and design studies in the field of human resource management.

     Human Resource Management Review (HRMR) is a top outlet for conceptual/theory development focused on Human Resource (HR) issues. The journal provides a launching pad for the direction of empirical work across a variety of outlets and then provides a landing pad for integrating and resetting when empirical work begins to proliferate. Therefore, the types of papers published in HRMR have high potential to influence the overall direction of the human resource management (HRM) research field.

     As an Associate Editor (Conroy) for HRMR, I have the opportunity to see up-and-coming HR research, what scholars are focusing their efforts on, and how those efforts result in the focus of other scholars over time. The intention of this editorial is to encourage theory development to include greater contextualization for the field of HRM. While there are many ways we can better contextualize our research (e.g., considering firm size, employee characteristics, cultural values), I and my colleague (Morton) hope to encourage more work that incorporates job categories and job level into theory.

     Notably, per the aims and scope of HRMR, the journal “does not consider papers that deal with a single occupation, company, industry or country, nor cases of these entities (a single company, industry, etc. can be used as the primary example, but should not be the only example and the insights of the paper must be generalizable beyond that primary example).” Thus, we are not suggesting that research submissions focus on one job alone. We recognize the impact potential of theories with breadth, and why this is particularly important in the field of HRM where our concerns are broader than a single job – rather we hope to encourage research that incorporates HRM for a specific set of job categories and/or job levels.

3. Conclusion

     Academics, including ourselves, often include job category and pay level as control variables in empirical studies. Yet, jobs represent so much more than “noise” in the field of HRM, as evidenced by the emphasis on jobs in key HRM papers and textbooks. Jobs matter both in the design and outcomes of HR practices and policies. Our call is for researchers to consider a shift from viewing job category and level as “noise” to viewing the nature of jobs as fundamental to how and why HRM policies and practices influence employee and organizational outcomes. Many of us teach in our classes that understanding the specific jobs in an organization is critical to HR; perhaps, we should do the same in our research.

تصویری از فایل ترجمه

    

ترجمه فارسی فهرست مطالب

چکیده
1.    دسته های شغلی و سطوح شغلی در انتخاب و اجرای شیوه مدیریت منابع انسانی نقش اساسی دارند.
2.    دسته های شغلی و سطوح شغلی اغلب در نتایج شیوه های مدیریت منابع انسانی اهمیت دارند.
3.    نتیجه گیری
منابع

فهرست انگلیسی مطالب

Abstract
1.    Job categories and job levels are central to human resource management practice selection and implementation
2.    Job categories and job levels often matter in the outcomes of human resource management practices
3.    Conclusion
References

نسخه پاورپوینت

این محصول شامل پاورپوینت ترجمه نیز می باشد که پس از خرید قابل دانلود می باشد. پاورپوینت این مقاله حاوی 10 اسلاید و 3 فصل است. در صورت نیاز به ارائه مقاله در کنفرانس یا سمینار می توان از این فایل پاورپوینت استفاده کرد.

نسخه ترجمه خلاصه

در این محصول، به همراه ترجمه کامل متن، یک فایل ورد ترجمه خلاصه نیز ارائه شده است. متن فارسی این مقاله در 3 صفحه (950 کلمه) خلاصه شده و در داخل بسته قرار گرفته است.

نسخه پاراگراف به پاراگراف

علاوه بر ترجمه مقاله، یک فایل ورد نیز به این محصول اضافه شده است که در آن متن به صورت یک پاراگراف انگلیسی و یک پاراگراف فارسی درج شده است که باعث می شود به راحتی قادر به تشخیص ترجمه هر بخش از مقاله و مطالعه آن باشید. این فایل برای یادگیری و مطالعه همزمان متن انگلیسی و فارسی بسیار مفید می باشد.

اصطلاحات تخصصی

بخش مهم دیگری از این محصول لغت نامه یا اصطلاحات تخصصی می باشد که در آن تعداد 20 عبارت و اصطلاح تخصصی استفاده شده در این مقاله در یک فایل اکسل جمع آوری شده است. در این فایل اصطلاحات انگلیسی (تک کلمه ای یا چند کلمه ای) در یک ستون و ترجمه آنها در ستون دیگر درج شده است که در صورت نیاز می توان به راحتی از این عبارات استفاده کرد.

محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf بدون آرم سایت ای ترجمه
- پاورپوینت فارسی با فرمت pptx
- خلاصه فارسی با فرمت ورد (word)
- متن پاراگراف به پاراگراف انگلیسی و فارسی با فرمت ورد (word)
- اصطلاحات تخصصی با فرمت اکسل
قیمت محصول: ۷۰,۸۰۰ تومان
خرید محصول
بدون دیدگاه