دانلود مقاله حمله مشارکتی نیرومند چندین موشک با اختلالات خارجی و تاخیر ارتباطی
ترجمه شده

دانلود مقاله حمله مشارکتی نیرومند چندین موشک با اختلالات خارجی و تاخیر ارتباطی

عنوان فارسی مقاله: حمله مشارکتی نیرومند چندین موشک با اختلالات خارجی و تاخیر ارتباطی
عنوان انگلیسی مقاله: Robust Cooperative Attack of Multiple Missiles with External Disturbances and Communication Delay
مجله/کنفرانس: IFAC PapersOnLine
رشته های تحصیلی مرتبط: علوم و فنون هوایی
گرایش های تحصیلی مرتبط: مراقبت پرواز - هوافضا - مهندسی فرماندهی و کنترل هوایی - عملیات موشکی
کلمات کلیدی فارسی: تشکیل موشک - کنترل مشارکتی - تاخیر ارتباطی - نابرابری ماتریس خطی - کنترل نیرومند
کلمات کلیدی انگلیسی: Missile formation - cooperative control - communication delay - linear matric inequality - robust control
نوع نگارش مقاله: مقاله پژوهشی (Research Article)
شناسه دیجیتال (DOI): https://doi.org/10.1016/j.ifacol.2022.05.007
نویسندگان: Ao Li Zhenghong Deng Xiaoxiang Hu
دانشگاه: دانشکده اتوماسیون، دانشگاه پلی تکنیک شمال غربی، چین
صفحات مقاله انگلیسی: 6
صفحات مقاله فارسی: 18
ناشر: الزویر - Elsevier
نوع ارائه مقاله: ژورنال
نوع مقاله: ISI
سال انتشار مقاله: 2022
ایمپکت فاکتور: 0.919 در سال 2021
شاخص H_index: 76 در سال 2022
شاخص SJR: 0.324 در سال 2021
ترجمه شده از: انگلیسی به فارسی
شناسه ISSN: 2405-8963
شاخص Quartile (چارک): Q3 در سال 2021
فرمت مقاله انگلیسی: PDF
وضعیت ترجمه: ترجمه شده و آماده دانلود
فرمت ترجمه فارسی: pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
مشخصات ترجمه: تایپ شده با فونت B Nazanin 14
فرمول و علائم در ترجمه: تایپ شده است
مقاله بیس: خیر
مدل مفهومی: ندارد
کد محصول: 13079
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
پرسشنامه: ندارد
متغیر: ندارد
فرضیه: ندارد
درج شدن منابع داخل متن در ترجمه: ترجمه و درج شده است
ترجمه شدن توضیحات زیر تصاویر و جداول: بله
ترجمه شدن متون داخل تصاویر و جداول: بله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
ضمیمه: ندارد
پاورقی: ندارد
نمونه ترجمه فارسی مقاله

چکیده 

     در این مقاله، مسئله حمله مشارکتی چندین موشک مطالعه می شود، و فرض می شود که این موشک ها از اختلالات خارجی و تاخیر ارتباطی آسیب می بینند. ابتدا یک مدل سینماتیک از چندین موشک در موقعیت اختلالات خارجی و تاخیر ارتباطی توسعه می یابد. و سپس مسئله همسویی چند موشکی براساس توپولوژی گراف جهتدار به تحلیل ثبات یک سیستم کنترل حلقه بسته تبدیل می شود. یک کنترل کننده نیرومند بازخورد وضعیت با استفاده از نابرابری ماتریس خطی طراحی می شود. در نهایت، یک شبیه سازی عددی مشخص می شود تا اثربخشی استراتژی کنترلی پیشنهادی را نشان دهد.

1. مقدمه

     با توسعه سیستم های موشکی ضد هواپیمایی (AAMS) و سیستم اسلحه نزدیک (CIWS) در جهان دفاع پیروزمندانه برای یک تک موشک بسیار دشوار می شود (لیو و همکاران، 2019). مشارکت موشکی روش جدید  مبارزه برای رفاه مدرن است. مشارکت موشکی می تواند چندین اطلاعات موشکی را با یکدیگر به اشتراک بگذارد تا هماهنگی تاکتیکی را پس از راه اندازی به اشتراک بگذارد و این ماموریت را به صورت گروه شکل گیری به پایان برساند. در این مورد، احتمال موفقیت از طریق دفاع و قابلیت اعتصاب موفق در برابر اهداف نظامی پیشرفت قابل توجهی بدست می آورد.

     این مقاله بر حمله مشارکتی چندین موشک تحت کنترل مشارکتی تمرکز می کند. حمله با چندین موشک نسبت به حمله با یک موشک از موقعیت های مختلف، در همان زمان و با هدف مقصد نظامی مشترک دشوارتر است. حمله با چندین موشک، روشی موثر برای بهبود احتمال کامل کردن این وظیفه است. عمدتا حمله همسویی به دو روش تقسیم می شود: یک روش هدایت با استفاده از کنترل مشارکتی است، و روش دیگر هدایت کنترل زمان تاثیر (ITCG) است. کنترل مشارکتی نیاز به اتصال داده های آنلاین بین موشک ها دارد، و از طریق ارتباط با یکدیگر و تنظیم وضعیت پرواز آنها زمان ورودی را هماهنگ می کند. کنترل مشارکتی به صورت گسترده ای مطالعه شده است و می توان آن را به سه جنبه تقسیم کرد: هدایت مشارکتی زمانی (جئون و همکاران، 2010)، توپولوژی ارتباطی جهتدار (ژائو و همکاران، 2017) و هدایت مشارکتی فضا (شافرمن و همکاران، 2017). و ITCG نیاز به تعیین زمان حمله مناسب قبل از هدایت دارد (هو و همکاران، 2018).

5. نتیجه گیری ها

     در این مقاله، یک روش کنترل همسویی چندین موشک پیشنهاد می شود، و یک کنترل کننده مقاوم شاخص عملکرد L_2/L_∞ را برای هدف ضد تداخل طراحی می کند. طراحی کنترل کننده نسبتا واضح است. فرایند راه حل ساده است، و سود کنترل کننده را می توان به صورت مستقیم توسط کامپیوتر حل کرد، که برای استفاده سیستم کنترل پرواز موشک مناسب است. این روش را به راحتی می توان با سایر روش های کنترلی دیگر ترکیب کرد که پتانسیلی برای استفاده در موقعیت واقعی میدان نبرد دارد. 

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract

     The problem of cooperative attack of multiple missiles is studied in this paper, and these missiles are supposed to suffer from external disturbances, communication delay. A kinematics model of the multi-missile under the situation of external disturbances and communication delay is firstly developed. And then based on the topology of directed graph, the problem of multi-missile convergence is transformed into the stability analysis of a closed-loop control system. A state feedback robust controller is designed by linear matrix inequality. Finally, a numerical simulation is given to demonstrate the effectiveness of the proposed control strategy.

1. INTRODUCTION

     With the development of Anti-Aircraft Missile Systems (AAMS) and Close-In Weapon System (CIWS) in the world, it is becoming more and more difficult for a single missile to breakthrough defense(Lyu etal, 2019). Missile cooperation provide a new way of combat for modern warfare. Missile cooperation can share mulitiple missles information with each other to get the tactical coordination after launch, and finish the mission as formation group. In this case, the possibility of breaking through defenses and the capability of successfully striking against enemy targets will get a considerable enhancement.

     This paper focused on cooperative attack of multiple missiles under cooperative control. This is more difficult than one missile launched from different positions at the same time and aimed at a common enemy target. It is an effective way to improve the probability of completing the task. convergence attack is mainly divided into two ways: one is guidance using cooperative control, and the other is impact time control guidance (ITCG). The cooperative control requires online data connection between missiles, and synchronizes the arrival time by communicating with each other and adjusting their own flight status. cooperative control has been widely studied and can be devided into three aspects: time cooperative guidance (Jeon etal, 2010), directional communication topology (Zhao etal, 2017) and space cooperative guidance (Shaferman etal, 2017). And the ITCG requires the determination of a suitable attacking time before guidance (Hu etal, 2018).

5. CONCLUSIONS

     In this paper, a multiple missiles convergence control method is proposed, and a rubust controller meet the performance index ??�/??∞ for the purpose of anti-interference is designed. The design of the controller is relatively clear. The solution process is simple, and the gain of the controller can be solved directly by computer, which is convenient to be applied to the flight control system of the missile. The method can be easily combined with other control methods, has potential for use in actual battlefield situation

تصویری از فایل ترجمه

          

(جهت بزرگ نمایی روی عکس کلیک نمایید)

ترجمه فارسی فهرست مطالب

چکیده 

1. مقدمه

2. مدلسازی موشک و توصیف مسئله

2.1. مدل موشکی با تاخیر و اختلالات

2.2. توصیف مسئله همسویی

4. نتایج شبیه سازی

4.1. محاسبه عددی کنترل کننده

4.2. شبیه سازی مسیر پرواز تحت اختلالات کوچک

4.3. شبیه سازی مسیر پرواز تحت اختلالات بزرگ

5. نتیجه گیری ها

منابع

فهرست انگلیسی مطالب

Abstract

1. INTRODUCTION

2. MISSILE MODELING AND PROBLEM DESCRIPTION

2.1 Missile model with delay and disturbances

2.2 Convergence problem description

4. SIMULATION RESULTS

4.1 Numerical calculation of controller

4.2 Flight trajectory simulation under small disturbances

4.3 Flight trajectory simulation under large disturbances

5. CONCLUSIONS

REFERENCES

نسخه پاورپوینت

این محصول شامل پاورپوینت ترجمه نیز می باشد که پس از خرید قابل دانلود می باشد. پاورپوینت این مقاله حاوی 28 اسلاید و 4 فصل است. در صورت نیاز به ارائه مقاله در کنفرانس یا سمینار می توان از این فایل پاورپوینت استفاده کرد. 

نسخه ترجمه خلاصه

در این محصول، به همراه ترجمه کامل متن، یک فایل ورد ترجمه خلاصه نیز ارائه شده است. متن فارسی این مقاله در 9 صفحه (1500 کلمه) خلاصه شده و در داخل بسته قرار گرفته است.

نسخه پاراگراف به پاراگراف

علاوه بر ترجمه مقاله، یک فایل ورد نیز به این محصول اضافه شده است که در آن متن به صورت یک پاراگراف انگلیسی و یک پاراگراف فارسی درج شده است که باعث می شود به راحتی قادر به تشخیص ترجمه هر بخش از مقاله و مطالعه آن باشید. این فایل برای یادگیری و مطالعه همزمان متن انگلیسی و فارسی بسیار مفید می باشد.

اصطلاحات تخصصی

بخش مهم دیگری از این محصول لغت نامه یا اصطلاحات تخصصی می باشد که در آن تعداد 30 عبارت و اصطلاح تخصصی استفاده شده در این مقاله در یک فایل اکسل جمع آوری شده است. در این فایل اصطلاحات انگلیسی (تک کلمه ای یا چند کلمه ای) در یک ستون و ترجمه آنها در ستون دیگر درج شده است که در صورت نیاز می توان به راحتی از این عبارات استفاده کرد.

محتوای این محصول:
- اصل مقاله انگلیسی با فرمت pdf
- ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد (word) با قابلیت ویرایش و pdf بدون آرم سایت ای ترجمه
- پاورپوینت فارسی با فرمت pptx
- خلاصه فارسی با فرمت ورد (word)
- متن پاراگراف به پاراگراف انگلیسی و فارسی با فرمت ورد (word)
- اصطلاحات تخصصی با فرمت اکسل
قیمت محصول: ۸۵,۸۰۰ تومان
خرید محصول